Решено1a.lv - Slikts apkalpošanas serviss
No 1a.lv pasūtīju datora detaļas ar opciju, ka dators tiek sakomplektēts 1a.lv uz vietas. Pēc apmaksas man tika paziņots, ka gaiDāmais pasūtījuma saņemšanas datums varētu būt 29. Aprīlis jeb 13 dienas pēc pasūtījuma veikšanas.
Pienāk manis gaidītais 29. Aprīlis, bet nekādu ziņu par pasūtījumu manā rīcībā nav. 1a.lv man norādīja mājaslapas adresi, kur es varu sekot līdzi savam pasūtījumam, ko es arī aktīvi darīju pēdējo dienu laikā. Kopš svētdienas vakara (26. Aprīlis) šajā iepriekšminētajā adresē tika norādīts, ka pc tiek komplektēts, līdz ar to es saprotu, ka preces ir veiksmīgi tikušas līdz noliktavai un palicis šķietami vienkāršākais - salikt datoru un nosūtīt to. Tomēr izrādas, ka nē. Šodien, 29. Aprīlī zvanu uz 1a.lv, lai noskaidrotu, kur tad mans pasūtījums ir iestrēdzis. Zvana laikā no sazvanītā apkalpoja es neuzzināju pilnīgi neko, jo man tika atbildēts, ka viņa redz tieši to pašu, ko es varu redzēt man norādītajā mājaslapā un, ka es varu gaidīt e-pastu tuvākajā laikā par radušos situāciju.
Paiet vairākas stundas un es nolēmu vēl vienu reizi sazvanīt un noskaidrot, kas noticis. Šoreiz mani savieno ar citu cilvēciņu, kurš man vairākas reizes atvainojās par sagādātajām neērtībām, jo mans pasūtījums ir nobremzējis lielā darba daudzuma dēļ. Es atbildēju, ka šajā situācijā mani vismazāk satrauc tas, ka mans pasūtījums ir nobremzējis, bet tas, ka es tieku turēts neziņā.
Vēlos piebilst, ka šī nav pirmā reize, kad no 1a.lv pasūtījums nav atnācis tam paredzētajā laikā, bet es nekad neesmu tam pievērsis lielu uzmanību, jo es tiku laicīgi pabrīdināts, ka pasūtījums aizkavēsies. Šajā situācijā līdz pat šim brīdim, kad rakstu šo sūdzību, man nav skaidras informācijas par to, kāds ir mana pasūtījuma gaidāmais saņemšanas laiks.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Desmitiem sūdzību ir par 1a un joprojām cilvēki tur iepērkas un pēc tam atkal raksta sūdzības. Tas ir kāds nācijas mazohisms vai kas? Es nesaprotu. Vai tiešam desmitiem negatīvo gadījumu ne uz ko norāda, vai pierīte ir par šauru?
Nu kas? Un pēc tam visi brīnās! O slikts serviss. Kā tā var.. utt.