Решено1a.lv - Slikta klientu apkalpošana, serviss
Kamēr nav jāsaskaras ar klientu apkalpošanas dienestu un nav problēmu ar preču kvalitāti, tikmēr veikals jau bezgala foršs un ērts. Bet tad vienā brīdī visas pozitīvā pieredze aiziet mēslainē, kad ir vajadzīga neliela pretimnākšana no veikala puses. Ļoti nesmuki, nekorekti un neprofesionāli. Diemžēl šī problēma pastāv lielākajai daļai Latvijas veikalu un internet veikalu, ka nav nekādas klientu apkalpošanas kultūras un biznesa turpināšanas domāšanas. Fui!
Labdien,
Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai garantijas remonts.
Telefoniski un e pastā Jūs informējām, ka 14 dienu atteikums uz Juridiskām personām neattiecas. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
esli ja averin leonid vru cto eto obman pust eta velikaja kompanija predostavit dokazatelstva cto oni pitalis so mnoj svjaztsja i ja ne otvecal,ni tel zvonkom ni sms na email ne bilo!,pust dokazut cto eto ne tak))))
Pretimnākšanas var būt dažādas. Varbūt veikals to nevar. Vajag sīkāku informāciju, lai spriestu.
Apkalpošana tiešām viņiem ir briesmīga, neatbild mēnešiem un kad nu beidzot atbild noveļ vainu uz piegādātājiem paši nemaz necenšoties neko labot, pat neticu, ka vispār ko dara lietas labā. Par vienu klientu mazāk, tas nu noteikti!