1a.lv - Serviss un piegādes termiņi
Meklējot preci, vienīgais kritērijs bija piegādes termiņš. Ne cena, ne reputācija, bet piegādes termiņš. Starp 30 iespējamiem variantiem ar +/- vienādām cenam izvēlējos 1a.lv veikalu, Pasūtījumu biju veicis 13:03 9:53 un viņu mājaslapa braši solija ka aja pasūtat preci, tad ar piegādi (piegādes punkti) "preci saņemsiet 14.03 pēc 10. Ka rezultātā tika noformēts pasūtījums 9:53 un pēc naudas pārskaitīšanas man 14:00 atnāca sms ka piegādes termiņš ir...15.03! Bet joprojām izvēloties manu preci mājaslapa solīja - sūtiet pie mums - piegādāsim 14.03 pēc 10.
Protams, skaidrs ka loģistikā ietekmē parteri, piegāde utt, bet ja ir konkrēti norādīts ka prece ir noliktava un ir solīts piegades termiņš - tā ir patērētāju tiesību parkāpums. Un protams ja iet dzīlļāk mājāslapā, tad ir skaidrs ka iespējams piegādes laiks ir 1-3 diena, bet uzlieciet zvaigznīti lai es zinu ka jāskatās oteikumi. Bet NAV nekur references, kas būtu skaidri redzama.
Otrais moments - apmaksa. Protams, apkalpojot maksājumu kartes Tirgtājs maksā FDL komisijas maksu un 1a.lv bezkaunīgi pārliek to uz pircēja pleciem, pie tam gribot piepelņīt, jo FDL no Tirgotāja gan neņem to ko prasa 1a.lv - 0.99% no summas, kas no manas summas bija gandrīz 3 EUR par to ka es gribēju maksāt ar karti. Un diemžēl bija jāizvēlās pārskaitījumu kas neaizsargā mani kā patērētāju un atšķirībā no karšu pirkuma es nevaru noformēt reklamāciju. Un varbūt ja nevar normāli ar karti ir konti vismaz visās top5 bankās lai klientam ir ērti? Aizmirsiet, tikai viena banka. Es velētos lai 1a.lv menedžerīem veikalos piprasītu katru reizi komisiju maksājot par pārtiku.
Kā rezultātā esmu komandējumā (tāpēc arī gribēju saņemt preci 14.03), bet mana prece joprojām tiek piegādāta.
Klientu notifikācijas viņiem uztaisītas gan labas, informējot klientu kāds ir status, bet ar to visi labumi beidzās. Jūtos piečakarēts. Pie tam samaksāju par piegādi forši.
Ļoti neiesaku un pats vairs neizmantošu.
Pasūtījuma numurs: #696378
Pasūtījums veikts: 13.03.2017, plkst. 09:52
Pasūtījuma saņemšanas adrese: Rīga, Tilta iela 32 (RIMI)
Plānotais pasūtījuma saņemšanas laiks:
Šodien, 15. marts, 2017
Aizmirsu piebildi: obligāti gaidiet iesniegumu PTAC, jo pakalpojums nav realizēts norādītājā apjomā un kvalitātē. Adbildi izvietošu soc.tīklos.
Labdien. Atvainojamies, ka sūtījuma piegāde kavējas par vienu dienu, diemžēl to ietekmēja vairāki faktori, kas savukārt ietekmēja mājaslapā norādīto plānoto saņemšanas datumu. Konkrēti šajā situācijā, mūsu loģistikas centrs nepaspēja laicīgi nodot Jūsu sūtījumu piegādei, līdz ar to piegāde pārcēlās uz nākošo darba dienu. Saistībā ar pasūtījuma apkalpošanas maksu vēlamies atzīmēt, ka katram uzņēmumam ir sava izstrādāta pieeja, kā norādīt vai nenorādīt šo maksu. Piemēram, tā var būt iekļauta preces uzcenojumā, attiecīgi arī preces cena ir dārgāka, savukārt mēs izvēlamies nepaaugstināt preces cenu un dot pircējam izvēli, kādā veidā vēlas apmaksāt pasūtījumu un vai izvēlas maksāt pasūtījuma apkalpošanas maksu. Ļoti atvainojamies Jums par sagādātām neērtībām, ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (6)
kas tā par preci!.. tikai prece prece. prece.. prece prece ja ir +/- varbūt varējāt ietaupīt preci ar P ..diezgan divaina ce''la zīme.- zvaigznīte uz noteikumiem ... es neiedomātos... varb;ut tomēr kādu burtu N vai angliskoto RULES - noteiktās stāru rullis
Kāda stārpība, es stāstu būtību , norādot svarīgo, nevis lēju udeni piepildot ar detāļām.
Prece ir speļu konsole. Melnā krāsā, ar vienu pulti, Ko tas maina? Neko nemaina. Tas ietekmē sūdzības būtību? Nē.
Runa iet par to ka pats Tirgotājs:
1) piedāvā termiņu, kurš nav izpildīts. Ja es būtu zinājis ka termiņš ir 15.03 - es pirktu citur.
2) Nav ērti realizēta apmaksa - Swedbank ir liela, bet SEB, CItadele, DNB - tik pat lielas bankas.
3) Tikai "neforšie"Tirgotāji liek maksāt komisijas maksu apr maksājumu ar karti. E-komercijas biznesā šīs ir sliktais tonis,
1. Spēļu konsoli es zinu veikalus, kas varētu tev piegādāt tajā pašā dienā pēcpusdienā, kāpēc to rakstu?! Jo mums Jūs neesat zvanījis un jautājis par spēļu konsoli.
2. 1a atbilde ir loģiska par uzcenojumu, to nenosaka viņi, bet gan banka, kāpēc 1a ir jāmaksā no savas kabatas? Tāpēc ir teikts ka pievienots uzcenojums. Jūs varējāt izvēlēties apmaksu ar bankas pārskaitījumu.
Es maksāju skaidrā naudā arī par konsoli saņemot preci 1a birojā, diemžēl, arī bija jāmaksā "Pasūtījuma apstrādes apkalpošanas maksa", kas sastādīja 0.99%...
Pietam konsole bija lietota, respektīvi, iepakojums bija iepriekš atvērts, visas aizsargplēves norautas. Tikpat labi varēju pirkt ss.lv lietotu. Gribējās bērnam jaunu iepakojumā...
Esmu reāli vīlies!
Un protams, neviens neatbild uz epastu, kāpēc tā sanācis.
prece ir pakalpojums, bet laikam ne šeitan lv.
Internetveikala 1a.lv mīļvārdiņš "ATVAINOJAMIES..."! :D