Решено1a.lv - Serviss
Vēlos izteikt neapmierinātību par šī uzņēmuma darbību. Jau laiku atpakaļ (Ap Ziemassvētkiem) iesniedzu šeit sūdzību par šo pašu uzņēmumu, toreiz sūdzība tika atrisināta bet kā tagad izrādījās tikai daļēji. Telefons kuru iegādājos 1a.lv pagājušā gada aprīļa mēnesī (Samsung Alpha) , nu jau 3 reizi ir pabijis garantijas remontā ar vienu un to pašu problēmu un ik reizi tika atgriezts un pateikts ka nu jums ir jauns telefons tikai vecajā korpusā (tika veikta Pamatplates maiņa) . Kā tas ir iespējams ka nomainot plati vienam un tam pašam telefonam, viņš pēc laika atkal iziet no ierindas. Tad jūs ko mainat nevis uz jaunām bet lietotām platēm? Lai vai kā, paldies ka šoreiz man tika telefons salabots nepilnu 2 nedēļu laikā nevis mēneša laikā...Tikai cits jautājums uz cik ilgu laiku tas atkal ir. Jau pašā sākumā kad nodevu telefonu 3 remontā, lūdzu telefona maiņu. Uz ko tagad saņēmu atbildi: 1) mēs jums varam piedāvāt atgriezt naudu bet daļēji, skatoties pēc telefona nolietojuma pakāpes. 2) vai jums atgriežam saremontētu telefonu. Uz jautājumu par telefona apmaiņu pret tādu pašu jaunu, atbilde bija: tāds modelis mums patreiz nav pieejams! Nākamajā dienu zvanu uz 1a.lv tālruni lai noskaidrotu ir vai nav pieejams šāds tālruņa modelis, uz ko atbilde: ja šodien līdz plkst. 17: 00 pasūtīsiet tad jau rītdien varēsiet saņemt viņu. Tālāk sekojošais: tad kādēļ man netika piedāvāts un tika klaji melots ka tāds modelis nav pieejams? Atbilde: tālrunis ko jūs pirkāt ir no viena piegādātāja, bet tagad pieejamie no cita piegādātāja. Kas tas par murgu??? Man kāda starpība no kura piegādātāja ir telefons? Sazinoties ar ptac noskaidroju: šajā gadījumā uzņēmumam ir jāmaina 2 gadu laikā (kā sniedz to garantija) mans telefons pret kvalitatīvu jaunu telefonu. Tie varianti ko sniedzāt jūs man, ir pilnīgs sviests, no paša sākuma telefons acīmredzot ir defektīvs un jūs turpināt man stāstīt klajus melus.
Tātad ja jūs nevēlaties pa labam, nāksies to darīt pa sliktam. Kad saņemšu lēmumu uz rokas, kopā ar visiem dokumentiem došos uz ptac lai viņi risina šo tālāk, ja reiz jūs tik negodprātīgi attiecaties pret klientu. Nepažēlošu es savu laiku tam!
Labdien, Agnese. Pēc vakardienas sarunas, kad piedāvājām Jums saņemt preci pēc garantijas remonta vai atgriezt naudu proporcionāli nolietojumam, Jūs sniedzāt apstiprinājumu, ka piekrītat saņemt preci pēc garantijas remonta. Šodien no Jums saņēmām arī prasījuma pieteikumu, uz kuru arī atbildēsim likuma noteiktā kārtībā.
Sapratu vienu, jūsu uzņēmumā darbinieki konkrēti tiek apmācīti melot klientiem. Nekaunēšos atzīt, ka esmu palikusi muļķa lomā un iekritu uz jūsu meliem.
Forši ka telefona sarunā tika pateikts kad tiks izsniegts jauns telefons bet jau saņemot telefonu ievēroju ka tas ir nevis līdzvērtīgs kā beigās pēc jūsu teiktā izrādījās, bet gan tieši tas pats telefons kas bija, pati ari parakstīju papīru kas to apstiprināja. Mana kļūda ka izlasīju dokumentu neidziļinoties. Dod Dievs telefons strādās un 4 reizes vairs nebūs, jo nākamreiz taisnā ceļā došos uz aukstākām instancēm un ar jūsu uzņēmumu vairs nekontaktēšu bez cilvēkiem kas pārzin likumdošanu. Domāju ka jūs paši apzinaties savu negodprātīgo rīcību. Nevēlos iedziļināties kā ari izklāstīt pārējiem, kas un kā bet jūsu uzņēmums ir 0 vērts.Lai tas paliek uz jūsu sirdsapziņas. Paldies ka nomainījāt aizmugurējo vāku telefonam un kameras stikliņu (kas bija defekts jau no paša sākuma), lai izskatītos kā jauns un nerastos aizdomas, ka telefons tomēr ir tas pats kas bija.
Комментарии (16)
Ražotāja vai pārdevēja pienākums ir nodrošināt preces vai pakalpojuma pienācīgu kvalitāti, t.i., nodrošināt, lai precei, pakalpojumam vai tā rezultātā izgatavotai lietai nebūtu ražošanas defektu, un tā kalpotu paredzētajam mērķim.
Tomēr var gadīties, ka pēc preces iegādes vai vēlāk, preci lietojot, Jūs konstatējat defektus, kurus neievērojāt vai kurus nebija iespējams ievērot preces pirkšanas brīdī. Tie ir tā saucamie slēptie defekti, turklāt par to esamību Jūs nebrīdināja arī pārdevējs. Tādā gadījumā Jūs varat uzskatīt, ka iegādātajai precei nav pienācīga kvalitāte.
Ja nopirktajai precei ir defekti, Jūs varat izvirzīt pārdevējam vienu no šādām prasībām:
1) samazināt preces cenu;
2) bez atlīdzības novērst preces defektus vai atlīdzināt Jums preces defektu novēršanas izdevumus;
3) apmainīt preci pret pienācīgas kvalitātes tādu pašu vai līdzvērtīgu preci;
4) atcelt pirkuma līgumu un atmaksāt Jums par preci samaksāto naudas summu.
Šīs prasības Jūs varat izvirzīt arī tad, ja preces uzstādīšanu veicis pārdevējs vai trešā persona saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar pārdevēju, un šīs uzstādīšanas rezultātā prece ir kļuvusi par nepienācīgas kvalitātes preci.
Jā vakardien sniedzu apstiprinošu atbildi, jo uz pirmo mirkli noticēju ka tāda telefona modelis jums nav patreiz pieejams, bet tad kad šodien saskāros ar klajiem meliem no jūsu puses lai tikai vienkārši man kārtējo reizi iesmērētu "itkā" jaunu telefonu tikai vecajā korpusā. Ziniet mana ticamība jūsu uzņemuma ir absolūti izsīkusi. Jūs turat savu līniju un mani nemaz nedzirdat, man nav vajadzīgs telefons kurš jebkurā momentā var atkal nestrādāt jo būs kārtējā defektīvā pamatplate ielikta. Man tas nav pat prāta, aptverams, saprastu ja būtu kāds vadiņš atgājis un jūs to būtu labojuši, saprotu šāda situācija var atkārtoties bet nu ne jau 3 reizes man sniegt "itkā"jaunu telefonu, kurš saiet sviestā ik pēc pāris mēnešiem. Es iegādājos telefonu lai viņu lietotu nevis turētu servisa remontos un baidītos kurā mirklī viņš atņirgsies.
Jebkurā gadījumā prasības pieteikums ir aizpildīts, līdz ko tas būs uz rokas visas sarunas ar jūsu, klientiem nelabvēlīgo uzņēmumu, turpinās PTAC.
Kāda runa vispār var būt par proporcionāli nolietojumu un kādēļ telefona kopējā summa man būtu jāzaudē, ja šis defekts ir telefona nevis manas neuzmanības defekts. Jums ir jāsniedz man kvalitatīva prece, nevis kalitatīvs remonts- kurš jūsu gadījumā ari ir nekvalitatīvs.
Visa šitā patērētāju dimāšana ir pilnīgākais mūsu planētas murgs! Vecenīt, tehnika lūzt - agrāk vai vēlāk, tā lūzt. Un tehniku var un vajag salabot un lietot tālāk! Un nevajag katru reizi pieprasīt jaunu telefonu - atčakarējam sačakarētās smadzenes uz normālu stāvokli un dzīvojam laimīgi!
Samsungs ir s**s, bet nu ne tik liels, lai visu laiku plīstu. Telefona dzīvotspēju daudz ietekmē arī tā lietošana - kādi nu ir tie īpašnieces paradumi, to tik tu viena zini.
Par to proporcionālo nolietojumu pajautā tiem visgudrajiem ierēdņiem no PTACa,kas piedalījušies tā murga, kas saucās Patērētāju Tiesību Aizsardzības Likums radīšanā. Mūsu 100 gudrās galvas jau paļaujas uz speciālistu viedokli, kad ir pieprasīti kādi grozījumi likumā vai MK noteikumos. Likumā tā ir noteikts - veikals tev tā arī raksta. Ja tev nepatīk veikals - nu tak uzzvani uz Samsunga pārstāvniecību, pajautā kādas detaļas viņi liek savos produktos, kāda ir to produktu kvalitāte, utt. Samsungam pieder 50% telefonu tirgus. Tak jau varēs vienu tavu nelaimīgo problēmu atrisināt. Ko tu čakarē to veikalu? Jā, likums un noteikumi un blā-blā-blā... A tu padomā ar galvu - kur veikals tavu palietoto telefonu liks? Zinu zinu, tevi tas neinteresē un pie kājas vai kādas citas ķermeņa daļas. Bet tu tomēr iespēdz galvu un padomā. Mum nav komersanti kas miljardus apgroza, mūsu veikaliem un darba devējiem katrs sūda telefons sit pa kabatu, kad tas jāmaina uz sava rēķina. Un jāmaina tikai tāpēc, ka tev redz ir iekāriens spēlēt patērētāju sabiedrības etalonu un pieprasīt lai tik visu maina nost un pret jaunu!
Pirmkārt mani par veceni saukt neviens nav jums devis tiesības. Otrkārt vai 6 mēneši būtu tas laiks kad telefonu var mest miskastē jūsu prāt, ja par viņu ir samaksāta pietiekami liela nauda. Ja jūsu prāt Samsung ir s....s kā jūs minējāt, tad tās ir jūsu tiesības tā uzskatīt, man līdz pat momentam kad Samsung iegādājos 1a.lv problēmas nebija bijušas un Samsung telefonus lietoju jau ļoti daudzus gadus. Treškārt par uzņēmumiem- darba devējiem u.t.t. man stāstīt ari nebūtu tādas vajadzības, neesmu no gaisa kritusi, to lauciņu pārzinu vairāk nekā labi. Pirms spriest gudri no malas, izlasi kārtīgi tekstu ko sūdzībā rakstīju bet ja pat izlasot tekstu jums tāpat viss liekas ok, tad vienīgais secinājums no manis: jūs ari esat ši uzņēmuma darbinieks. Ir likumi un likumdošana, kas noteikt kura pusē ir taisnība.
Nav taisnība! Man kaimiņš teica, ka man ir visas tiesības turpmāk tevi saukt par veceni, tā ka nevajag, ja! Ja nezini tad neapgalvo!
Neesmu es veikala darbinieks. Esmu cilvēks, kas cenšas domāt ar galvu un dzīvot kā normāls cilvēks, nevis infantils kretīns, kas ar savām pārspīlētām prasībām jāj visiem smadzenes pa labi pa kreisi!
Nomierinies, vecenīt! Dod lai tev to aparātu salabo un lieto vienā mierā!
Dod Dievs jums to smadzeņu daudzums pieaugs ar laiku, pagaidām jūs sevi parādat par tiešu tādu cilvēku kā minējāt piektajā teikumā.
Lai jums veicas! Nav vēlēšanās ielaisties trulās un bezjēdzīgās diskusijās!
Ja tu ierakstītu sudzības.lv 1a, tev izmestu simtiem sūdzību.. Kāpēc vēl vispār cilvēki iepērkas šajā internetaveikalā? Šķiet ka cilvēki grib tik pārbaudīt šo figņu. Sen esmu sapratis ka 1a nav no labākajiem internetaveikaliem kur iegādāties kautko.
Tak neviens ar tevi te nediskutē! Ir taču zināma šāda kategorija cilvēku kā tu - pilna Latvija kašķīgu "likumu piesaucēju" kuri nu tik ies taisnību meklēt un sūdzēties un vēl pažēloties par slikto lielo veikalu. Un vēl maldos un melos pieķers! Nav tak dzīvē lielāka prieka kā savu žulti liet!
Vēlreiz tev saku - izbeidz šito patērētāja uzvedību un ieslēdz smadzenes!
Vispār tiešām tu esi dīvaina. Paskatījos tavu komentāru vēsturi - saprotu,ka esi īpašās attiecībās ar šo veikalu. Ar visu tavu neapmierinātību un pretenzijām pret to, cik nepieņemama ir veikala attieksme, darbas stils, utt, tu vienā laikā raksti šeit par viņiem kļauzas un paralēli vēl veic jauna Samsung Alpha (!!!) pasūtījumu kā dāvanu tēvam ziemassvētkos! Kā var dāvināt telefonu, par kuru pati jau sūdzies kā par nekvalitatīvu?
Allo, tev visi mājās? Kas tā par šizofrēniju - sūdzēties un vaimanāt par to kādi šie tik nav, un tajā pat laikā turpināt pie viņiem pirkt tos pašus nekvalitatīvos telefonus. Nomierinies!
Jūs esat vispār normāls? Par kādu Ziemassvētku dāvanu tēvam Ziemassvētkos jūs runājat, amns tēvs jau 20 gadus kā nav šai pasulē! Vājprāts kautkāds, ja lasat manus komentārus tad izlasiet kārtigi, nevis truli un itkā dikti gudri atstājiet savus "komentārus".
Ir nācies saskārties ar gļukojoša telefonu garantijas servisu, konkrēti LG, problēma servisā netiek konstatēta un tiek atgriezts kā strādājošs un visdrīzāk tā ir tieši garantijas servisa nespējā kvalitatīvi veikt diagnostiku.
4 reize. Nezcik ilgi nebija jāgaida. Totāls murgs.
Telefons tika restartets 5 reizes, situacija nemainas.Tas pats bija pirms nodevu vinu pirmaja remonta!
1a.lv ir reāli pretīgs kantoris. Slikti, ka cilvēki nonāk šeit (sudzibas.lv) tikai pēc pirkuma nevis pirms.
Pamēģini sazināties ar Samsung pārstāvniecību http://www.samsung.com/lv/info/contactus.html
Sūdzība tika veiksmīgi atrisināta, žēl gan ka tas aizņēma tik daudz laika un nervu.
Jebkurā gadījumā, PALDIES 1a.lv.