Решено1a.lv serviss - Briesmīgs serviss
Esmu ļoti vīlusies 1a.lv servisā.Paņēmu līzingā uz 3mēn veļas mašīnu, atnāca bojāta par ko attiecīgi arī ziņoju uzreiz,zvanot uz servisu un stāstot situāciju,bet tā arī normāli attieksmi nesagaidu un tālākās darbības norādes negūstot, pati visu laiku zvanījos ,kas un ko un kā darīt.Pašai zvanoties uz servisu tikām pie meistara, kas atbrauca un pateica, ka veļas mašīnu var praktiski izmest ārā, lai gan jaunu iegādājos.Paši atgriezām veļas mašīnu un uzrakstīju atteikumu no preces.Un nu jau ir pagājuši 4mēneši gandrīz,bet ne līzings ir lauzts(soda procenti protams krājas-jo netaisos maksāt par to, kas man reāli nav) un iemaksātā nauda arī nav atgriezta.Kā zvanu uz servisu, tā tik liek gaidīt zvanu un ka visu nokārtos ātrāk līdz galam un tā visu laiku.Ne paši zvana ,lai informētu par notiekošo, bet to dara tikai pēc mana kārtējā zvana uz ko pārsvarā saņemu atbildi,ka atzvanīs,bet varu uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, cik ir atzvanījuši atpakaļ par radušo problēmu un tā risināšanu, savukārt es savus zvanus un ēpastus gan nevaru saskaitīt uz 1 rokas pirkstiem.Saprotu,ka neesmu vienīgā kliente, bet nu jau ~4mēn ir par daudz.Kārtējo reizi zvanot/rakstot epastu saņēmu atbildi 1.06.2017 ka viss itkā tiek risināts un līgums būs lauzts un atgriezīs naudu atpakaļ, bet nu jau ir 10.06. un protams līzings ir aktīvs un soda procenti krājas un nekāda info par notiekošo [slēpt]@
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Līdzīgi bija ar datoru, bet vismaz sanāca pa garantiju sataisīt, bet jā, vairs tur nepērku, iepērkos 220.lv , jo pagaidām nav bijušas problēmas, ja kas mainās tad viņi dod ziņu!