Решено1a.lv - Šausmīgs serviss, aizkave visus sūtījumu termiņus, tiek piegādāta pavisam cita prece
16.04.2019 pasūtīju tvaika nosūcēju (elitair s2-64w touch white) internetveikalā 1a.lv (pasūtījums nr.1516813) , samaksāju par preci tajā pašā dienā, preci vajadzēja piegādāt 1a servisā centrā daugavpilī-piegādes laiks bija plānots 25.04.2019. G. Pedeja izziņa, ko es saņēmu no 1a, ka mans maksājums par pasūtījumu ir saņemts, preces ir pasūtītas un mani informēs par preces saņemšanu. 26.04.2019. G. Es sāku jau zvanīt uz 1a centru, tā kā redzeju ka mana pasūtījuma status netiek mainīts, bet jau vajadzētu būt piegādāts... Operatori man atbildēja, ka noskaidros no piegādāja, kāpēc kāvējās prece un atzvanīs... Un jau pēc stundas no mana zvana man sāka atnakt izziņas: 1sms - ka pasūtījums ir saņemts noliktava un gaida iepakošanu (26.04.2019) , 2sms (nakamājā dienā) - ka pasūtījums ir izsūtīts un piegādāts būs 29.04.2019. Jautājums: kāpēc nebrīdināja par pasūtījuma aizkavēšanos, un visa darbība sākas pēc mana zvana?
Labi, 29.04.2019 atnāca sms, ka varu saņēmt savu preci, atbraucu uz 1a centru daugavpilī, preci izņēmu, mašīnā atvēru, un redzu ka tur pavisam cits tvaika nosūcēja modelis, nav tas, kuru es pasūtīju viņu veikalā, viņš neatbilst ne attēlām, ne arī preces aprakstām! Pilnīgs šoks (es pasūtīju tvaika nosūcēju ar dekoratīvo stikla priekšējo paneli un sensora pogam (aprakstā tā arī bija uzrakstīts uz 1a.lv saites, bet atnāca dzelza priekšējais panelis un mehanisko sledzi, kaut kur apakša) .
Zvanu atkāl uz 1a.lv centru, jautāju kā tas varēja notikt, un ko man ar šo tvaika nosūcēju darīt, tā kā tāds man nav vajadzīgs... Atbildēja, lai atsūtīju tvaika nosūcēja, kuru esmu saņemusi, bildes, lai viņi varētu sazināties ar preces piegādātajiem un visu noskaidrot. Atsūtīju viņiem bildes, preces aprakstu no viņu saites-gaidu atbildi.
Preci atgriezīšu centrā, jo tā mani neapmierina, un gaidīt piegādi vēl, man nav laika vairs.
Cēru, ka nebūs problēmu ar naudas atmaksu!
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Diemžēl, gadās situācijas, kad saņemam kļūdainu preču aprakstu no piegādātāja, tās vienmēr maksimāli ātri izlabojam, ja saņemam informāciju par kļūdas iespējamību. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Suudzibas.lv Admin Kāpēc Jūs rakstat nepatieību? Jūs ne vienu reizi nezvanijāt, un neko nemēģinājāt atrisināt, neviena piedāvājuma no Jūsu puses nebija. Pati uzreiz atteicos no šīs preces, jo tā nebija tāda, kādu es pasūtīju! Paldies, ka naudu ātri atriežat, jo Jūsu 1a centra Daugavpilī pateica, ka 1 mēnesi naudu jāgaida, vini paši laikam nezin ko jūsu līgumā ir rakstīts:)
Diemžēl pilnīgi negatīva pieredze pasūtijumie no jusu saites, tāpēc vairāk nepasūtīšu nekad!
Uzņēmuma pārstāvji reaģēja uz sūdzību - 2019-05-03 10:50:02