Решено1a.lv - Šausmīga attieksme
Iegādājos preci uz ko man pēc 1.5 nedēļas atzvana un pasaka ka prece nav pieejama, jo esot mainījusies cena viņu pusē. + darbinieks pa telefonu izturējās nekorekti neļaujot izvēlēties citu preci mudinot mani atteikties. Neiesaku 1a.lv lietuviešu lahatrons.
Labdien, diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja. Jums tika piedāvāts izvēlēties kādu citu preci, lūdzu, informējiet mūs par savu lēmumu telefoniski vai rakstot uz e-pastu [email protected] . Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Lai noskaidrotu vai prece ir noliktavā un vai precei ir mainījusies cena , pietiek ar 2 vai 3 dienām.
Lai pateiktu klientam, ka preces nav vai ka mainījusies cena pēc 1.5 nedēlas. tas ir zems apkalpošanas līmenis. Domāju ka veikalu vadībai ir jādomā, kā šo problēmu risināt.