1a.lv - Sabojāts telefons
Sabojāja telefonu un negrib risināt problēmu.2014. gada 10. oktobrī iegādājamies uz uzņēmumu mobilo telefonu (Sony C6603 Xperia Z Black) intenetveiklā 1a.lv un jau 2015. gada janvāra beigās telefonam parādījās problēmas ar skaļruni. 2015. gada 3. februārī atdevām telefonu uz garantijas remontu un pēc mēneša t.i. 04.03.2015 mums paziņoja, ka varam braukt pakaļ telefonam. Uz vietas konstatējām, ka telefona aizmugurējais vāks nav līdz galam nostiprināts un telefona malas ir saskrāpētas (vai nu viņš bija izkritis kādam no rokām vai nu arī servisā viņu mēģināja atvert ar cirvi). Pieņemšanas aktā skaidri un gaiši ir rakstīts “Preces stāvoklis: lietots, abas pusēs uzlīmētas plēvītes (saskrāpētas)”. Veikala darbinieks paņēma telefonu atpakaļ un teica, ka sūtīs atkaļ servisam. Talāk bija daudz zvanu uz veikalu, lai noskaidrotu, kā veikals risinās problēmu. Veikala darbiniece Liāna Stepēna teica, ka ar telefonu viss kartībā, ar aizmugērjo vāku viņa neredz problemu un lai mēs atbraucam uz veikalu parādīt kas ir ar to vāku, turklāt, 1a.lv darbiniece Liāna ir ļoti nepieklājīga un rupja saskarsmē. Par saskrāpētām malām teica, ka serviss “Mobilukss”, kurš remontēja telefoņu, palūdza atsūtīt bildes kur var redzēt telefona stāvokli + IMEI numuru... Stulbāku neko, nekad nebiju dzirdējis... labāk būtu remontējis telefonu citā servisā.Ta Liāna pat bija solījusi atbraukt pie mums, lai mēs viņai parādām visus defektus, jo serviss neredz problēmas. Paši aizbraucot uz veikalu parādījām Liānai visus defektus. Zinot viņu attieksmi, jau iepriekš ierakstījām sarunu diktafonā, saruna bija ne visai patīkama... Uz teikto, ka būs jāvēršas tiesā, ja problēmu nerisinās, veikala darbinieki teica, ka “droši nav pirmā un nav pēdējā reize.. šobrīd uz viņiem kāds jau ir iesūdzējis tiesā..”.. Sanāk ka viņi lepojas ar to...Pēc tam Liāna solīja atzvanīt sakarā ar korpusa maiņu... Bet vairs neviens neatzvana, zvanot uz 1a ar Liānu vairs nesavieno, attieksme pret klientu ir pilnīgi nekāda. Vienu reizi izdevās sazvanīt priekšnieku Mareku Zuika, kurš arī solīja palīdzēt... Bet galu galā pazuda un vairs neatbild. Tāda laikam ir viņa uzņēmuma politika...Telefons jorpojam atrodas veikalā, problēmu ar saskrāpetām malām viņi risināt negrib, izliekas ka nedzird par to, pat oficiālās vēstulēs neraksta. Saka, ka vāciņš ir pielīmēts, variet braukt pakaļ telefonam...Nekad neko neiesaku pirkt šajā veikalā...
Комментарии (2)
Labdien! Ļoti atvainojamies par neērtībām, taču vēlamies atzīmēt, ka pieņemot telefonu garantijas remontam, pieņemšanas aktā tika atzīmēts, ka telefons ir skrāpēts, šo aktu Jūs arī esat parakstījis, ar ko apliecinājāt, ka piekrītat norādītajam vizuālam novērtējumam. Jūsu pieteiktais defekts ierīcei ir salabots, saņemt telefonu varat mūsu birojā Mūkusalas ielā 41 darba dienās no 9.00 līdz 18.00.
Labdien! Taču es arī vēlos atzīmēt, ka aktā nav rakstīts par telefona sabojāto korpusu (“Preces stāvoklis: lietots, abas pusēs uzlīmētas plēvītes (saskrāpētas)”). Nevajag, lūdzu, stastīt pasakas... Par defektu, pēc Jūsu servisa, ar aizmugurējo vāku Jūs arī bijāt uz 100% pārliecināti ka tur viss ir ok... Vajadzēja divas reizes braukt pie Jums, lai ar pirkstu pārādīt cik bezatbildīgi "saremonteja" telefonu Jūsu serviss.
Starpcitu, Jūsu kolēģi arī vairākas reizes bija mēlojuši ka nevar atrast to aktu... Iesaku Jums pirms rakstīt komentārus, palasīt to aktu... Kārtejo reizi mēlojiet... nav labi...