1a.lv - preču piegāde
Neiepērkaties www.1a.lv. Tā ir klaja ņirgāšanās par pasūtītāju. Nopirku šajā veikalā preci, samaksāju ar pārskaitījumu, kā piegādes veidu izvēlējos saņemt pakomātā. Uz telefonu tika izsūtīts kods. Nostāvēju stundu pie pakomāta, preci izņemt neizdevās, jo uzrādījās, ka kods kļūdains. Stundas garumā mēģināju sazvanīt uz pakomāta norādītos telefonus, visu laiku atbildēja automātiskais atbildētājs- visi operatori patreiz ir aizņemti..Nācās braukt atpakaļ gaisa gabalu, preci nesaņemot. Sazvanot veikalu, viņi visu vainu novēla uz pakomātu darbiniekiem. Esot iedevuši kļūdainu kodu, vai pakomāts esot bijis aizņemts. Prasīju, lai atgriež naudu. To viņi varot izdarīt, kad saņems preci atpakaļ. Pagāja atkal 3 dienas. Nevienu reizi tā arī neviens nepazvanīja. Zvanīju atkal, teicu, ka vērsīšos Pircēju tiesību aizs.centrā, man tika piedāvāts vēl pagaidīt, viņi man piegādāšot preci tieši uz mājām, ja reiz tā sanācis. Piekritu, sarunājām precīzu dienu un laiku no 18.00- 22.00. Kopš pārskaitīju naudu, pagājušas gandrīz 2 nedēļas. Arī šoreiz man preci neatveda, pat neviens nepiezvanīja. Visi esam cilvēki un viss kas var gadīties, bet tā patiešām ir klaja ņirgāšanās. Nāksies vien vērsties augstākstāvošās instancēs, diemžēl.
Комментарии (7)
Labdien, Inese! Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām ar piegādi, taču vēlamies atzīmēt, ka no savas puses esam apstrādājuši un izsūtījuši pasūtījumu laicīgi, iespējams prece tika ievietota pakomātā par 1 dienu vēlāk, nekā bija plānots, parasti tas ir saistīts ar to, ka pakomāts ir pilns. Pasta Stacijas darbinieki iesaka izņemt preci 2 dienu laikā, bet to var izņemt arī vairāku dienu laikā, par to var arī ziņot mums, lai prece paliek pakomātā ilgāk. Sakarā ar to, ka izlēmāt mainīt saņemšanas vietu uz Origo, tas aizņēma papildus laiku, lai aizvestu preci no viena pakomāta uz citu, kur droši vien vadījāt iekšā nepareizo saņemšanas kodu, kas arī ir iemesls ilgai stāvēšanai pie pakomāta. Par šo pasūtījumu esam Jums jau atgriezuši naudu un ceram uz Jūsu sapratni, kā arī pozitīvu sadarbību ar Jums nākotnē :) Vēlreiz atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Kāpēc jūs melojat? Js neesat man neko pārskaitījuši. Neviens no jūsu darbiniekiem tā arī nav papūlējies man piezvanīt, atvainoties, un pateikt, kad būs atgriezta nauda.
Pilnīgi nepatiesa situācija, skaidroju:
1)... "īespējams prece tika ievietota pakomātā par 1 dienu vēlāk, nekā bija plānots, parasti tas ir saistīts ar to, ka pakomāts ir pilns""
- tātad ja es nedabūju preci šodien, nekas, atbraukšu atkal rīt, ja ne rīt, ieliksim preci pakomātā parīt...???????
2) ..."" Pasta Stacijas darbinieki iesaka izņemt preci 2 dienu laikā, bet to var izņemt arī vairāku dienu laikā, ""- Pēc koda saņemšanas īsziņā NORĀDĪTAJĀ datumā braucu izņemt preci.
3)..."".Sakarā ar to, ka izlēmāt mainīt saņemšanas vietu uz Origo, tas aizņēma papildus laiku""- ES NEESMU MAINĪJUSI SAŅEMŠANAS VIETU- paskatieties, lūdzu, pasūtījumā! Vienīgā vieta, kur norādīju saņemt preci, ir TC Origo.
4) ...""tas aizņēma papildus laiku, lai aizvestu preci no viena pakomāta uz citu, kur droši vien vadījāt iekšā nepareizo saņemšanas kodu""
-vēlreiz atgādinu, ka es neesmu mainījusi saņemšanas vietu..
Un naudu es atpakaļ neesmu saņēmusi.
Naudu Jums esam pārskaitījuši, iespējams vēl neienāca Jūsu kontā, jo Jums ir cita banka. Rītdienas laikā naudai noteikti ir jābūt jau Jūsu kontā. Vēlreiz atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Balti meli!!! Interesanti, kā jūs varējāt man ieskaitīt naudu???? 06.oktobrī jūs te rakstat, ka esat ieskaitījuši man naudu. Bet jūs 7.okjtobrī no manis saņēmāt ierakstītu vēstuli- iesniegumu. šodien manā kontā ir ienākusi nauda- ar norādi-"|saskaņā ar iesniegumu"". Ja jūs 6.oktobrī rakstat te, ka nauda ir pārskaitīta- jūs ko Astroloģijas salons esat, ja 6.10.zinājāt pamatojumā rakstīt ""saskaņā ar iesniegumu"".
Uz cilvēku maldināšanas pamata jūsu bizness ilgi nepastāvēs./
Labāk pieprasiet saviem sadarbības partneriem- pakomātu firmai- lai izskaidro, kāpēc kodu iedod nepareizu, apsola, un preci neatved, un pat nepiezvana. Tāds tādu atrod.
Ārpus rLatvijas robežām jūsu firma sen būtu bankrotējusi!!!ko novēlu jums.
У меня складывается нехорошее впечатление что на этом портале происходит неприкрытая травля двух интернет-магазинов: 220.lv и 1a.lv...
Dobrij, Denj Vladlat! Sposibo za komentar! Chem bolshe konkurencije, tem bolshe njeprijatnig situacij katorih jakoba jest.