1a.lv - Preces saņemšanas termiņa vairākkārtēja kavēšana
Katru reizi, kad tev liekas, ka zemāks līmenis nav sasniedzams, tad 1a.lv parāda, ka tomēr ir.
1. Veicu pagājušajā nedēļā pasūtījumu ar izņemšanu veikalā, jo piegādes noslogotas. Rāda izņemšanas veikalā datums 25.01. - ok
2. 25.01. Pārliek datumu uz 26.01. - slikti, bet no 1a sagaidāms.
3. 26.01. Vakarā zvani - tad būs vai nebūs. Saka, ka būs vai nu šovakar, vai drīzāk rīt no rīta.
4. 27.01. Zvanu pusdienlaikā - rīts tā kā pagājis. Tagad Saka, ka ne ātrāk kā februārī preci varēs izņemt.
Wtf! Nopietni? Viens ir tas, ka visu laiku tiek pārbīdīts datums - tas ir slikti. Bet kāpēc vakar vakarā man meloja, ka preces ir sapakotas un būs vai nu tajā pašā dienā vai vēlākais nākamajā no rīta.
Pasūtījuma numuru varu nosūtīt 1a atbalstam, ja tas nepieciešams. Bet es aizvien vairāk saprotu, kāpēc 1a.lv vērtējums saitos kā salidzini.lv ir zemāks nekā veikaliem, kas neslēpti apkrāpj savus pircējus un līdzīgā manierē strādā.
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Pasūtījums tika saņemts 2021-01-30.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību.
Комментарии (1)
Interesanti gan kas būs ar manu datoru, ko vakar pasūtīju? It kā solās piegādāt uz 8to februāri...