Решено1a.lv - Preces piegāde
2.08. Plkst 10.30 no rīta interneta veikalā 1a.lv nopirku preci (ledusskapi) , kurai piegādes termiņš uz mājām bija 3.08. Tas bija vissvarīgākais iemesls, kāpēc izvēlējos šo konkrēto preci konkrētajā interneta veikalā. Vēl reizes trīs sazinājos gan pirms pasūtījuma apmaksas, gan arī pēc, lai pārliecinātos, ka preci man piegādās laikus! Abi ar vīru darbā paņēmām brīvu dienu, kā nekā ledusskapis jāstiepj, nevis tējkanna. Un te pēkšņi man šodien paziņo, ka ir mainīti piegādes laiki uz 6.08. ! Kaut kāds absurds! Absolūta nerēķināšanās ar klientu! Sasolīt un pēc tam neizdarīt, tāda laikam ir šī veikala politika! Kauns veikalam 1a.lv. ! Ir jādara iespējamais un pat neiespējamais, lai klients kaut reizi vēl gribētu pie jums ko iegādāties! Bet diemžēl, kā redzu, jums ir pilnīgi cita politika!
Labdien. Sazinājāmies ar Jums telefoniski un vienojāmies par situācijas risinājumu. Ļoti atvainojamies par šo situāciju. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Ļoti ceru,ka mūsu vienošanās rezultātā,es ledusskapi
tomēr saņemšu 6.08.,nevis 7.08. kā tikko saņēmu ziņu SMS veidā. Ceru,ka tā šoreiz ir Jūsu goda lieta,šo vienošanos izpildīt precīzi,kā sarunājām!
Paldies! Kaut arī ar lielām problēmām ,ledusskapis ir atgādāts līdz norunātajai vietai! Ceru,ka darbosies nevainojami.
Комментарии (4)
Kāds tam sakars ar politiku? :D Tas ir interneta veikals, viņiem viss atkarīgs no piegādātājiem loģistikas untt.
Tad nevajag savā lapā rakstīt absurdus solījumus!
Trīs reizes sazinājāties? Bet palasīt sūdzības laikam vispār nebija laika? Uz to arī balstās politika, uz aitām.
Paldies,bet šobrīd tiešām jūtos kā aita! Kaut kas tāds prātā ienākt nevarēja!