1a.lv - preces
Vēlos padalīties pieredzē un piedzīvotajā par internetveikalu "1a".Parasti es internetveikalos elektroniskās preces neiegādājos, bet tākā vīram bija dzimene un viņš vēlējās sev jaunu telefonu CAT apskrienot Jelgavā visus veikalus tādus neatradu nolēmu apskātīt internetveikalos tajā brīdī pati izdevīgākā cena bija internetveikalā 1a 330 eur. noformēju līzingu laikā tika piegādāts ar DPD kurjeru kurš man nodeva preci un nepieciešamo dokumentāciju. Vienu dienu (nepagāja gads) telefons izslēdzās un vairs nebija iespējams ieslēgt braucām uz Rīgu uz garantijas servisu, kur protams telefonu pieņēma. Veicot ekspertīzi tika noskaidrots, ka prece lietota kā tas noteikts lietošanas instrukcijā un ka tas ir ražotāja brāķis. Internetveikalā pateica, ka ok mēs Jums izsūtīsim kodu un varesiet iegādāties līdzvērtīgu telefonu. Samaksājot ikmēneša kredītu par preci kas atrodas remontān uznāca dusma uzzvanīju lai painteresētos cik ilgi jāgaida tas kods lai iegādātos jaunu telefonu. Operātore man atbildēja,ka jāgaida apmēram divas nedēļas nu ok es nodomāju viena pagāja vēlviena jāgaida. Tās pašas dienas vakarā man pārzvana internetveikala operatore kura informē, ka kods netiks atsūtīts, ka telefonam atradusies detaļa un ka tas tiks salabots ātrāk nekā divas nedēļas. Samaksāju nākošo kredīta daļu atkal dusmas par ko esmu samaksājusi jau 60 eur par preci ko neizmantoju. Man liekas, ka jebkurš piekritīs ka nav patīkami maksāt par preci kurš ir brāķis. Zvanot atkārtoti uz internetveikalu man operatore pat nepajautāja par kādu preci es interesējos tikai uzdeva jautājumu pagāja trīsdesmit dienas es teicu nē un nolika klaususli. Pēc kāda laika atkal zvanot un jautājot kas notiek ar manu preci no operatores puses tika uzdots jautājums a Jums naudu neatgriza ok es noskaidroš un Jums pārzvanīš. Nes'namot zvanu es uzrakstīju sūdzību un nosūtīju uz e-pastu ja nekļūdos man tajā pašā vakarā pārzvanīja no internetveikala operatore Liāna kura jautāja no kādiem telefona numuriem es zvanīju, lai noklausītos informāciju ko man sniedza teica operātori. Kad Liāna man pārzvanīja un paša bija šokā par sniegto operātoru informāciju kā vienmēr vairākas reizes atvainojās un teica ka situācija tiks atrisināta, kā arī noteica laiku kad viņa ar mani sazināsies lai informētu par notiekošo. Protams noteiktajā laikā Liāna ar mani nesazinājās es pati atkārtoti zvanīju bet viņa no manis izvairījās citi operatori informēja ka uz doto brīdi viņas nav ka noteikti līdz dienas beigām ar mani sazināsies, ko protams arī neizdarīja. Pēc brīvdienām es atkal zvanīju un lūdzu lai savieno ar Liānu man pateica, ka uz doto brīdi Liāna ir aizņemta, ka pārzvanīs, bet urrraaa šoreiz pārzvanīja un teica, ka viss ok tuvākajā laikā situācija atrisināsies un lai nezvanu ka paši mani sazvanīs. Nedēlas beigās atnāk sms ka varu braukt un izņemt jaunu telefonu. Ko protams tērējotsavu laiku un naudu braucot uz Rīgu servisā man meitenes bez iepakojuma apgalvojot ka tas ir jauns telefons pat neiedodot rokās apskatit izniedz telefonu. Izejot laukā no servisa un apskatot telefonu konstatēju, ka sānā ir bukte ka tass nau jauns bet vismaz ieslēdzās. Vēl man Liāna bija apsolījusi kompensēt to ka operātori mani maldināja.
Комментарии (5)
Es tieši biju plānojis veikt tur vairāku preču iegādi uz ap 700 EUR. Nu esmu pārdomājis.
Sveiki, ļoti atvainojamies par tik ilgu situācijas skaidrošanu un neprecīzas informācijas sniegšanu. Ar Jums sazinājāmies telefoniski un situāciju izskaidrojām. Vēlreiz atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Cerams, ka šis telefons kuru izdevāt un apgalvojāt, ka jauns (bukte sānos bez iesaiņojuma) nesalūzīs un nevajadzēs braukt kārtējo reizi uz remontu. Vairāk nekad tur preces neiegādāšos, jo ja prece salūst un aizved uz garantijas servisu tad nu gan veikala operatori sāk ar savu klientu spēlēt "Futbolu". Varu apgalvot, ka internetveikals pārkāpj patērētāja tiesības Fui nesmuki no Jūsu puses.
Man bija tas pats. Iegādājamies video reģistrators 10gb. Jau otro reizi 6 mēnešu laikā vedam visus uz garantiju. Protams, pēc 30 dienām konstate, "jā prece ir bojāta tā tiks samainīta".
Tā kā reģistratori pilnībā neapmierina mūs un uz tiem nevar paļauties, vēlējāmies atgūt savu naudiņu atpakaļ, protams, bez panākumiem. Pamatīgs futbols un solījums pēc solījuma. Atstājis ļoti nepatīkamas sajūtas. Ļoti šaubos vai jeb kad ieteikšu šo uzņēmumu kādam, pats nu noteikti vairs neko neiegādāšos. Problēmas viņi negrib, nespēj risināt.
Neiesaku iepirkties 1a, ja negribat bojāt savus nervus un laiku. Man arī problēmas ar tur iegādātu telefonu, gaidu atbildi no servisa jau trīs nedēļas, pašam jālieto koka klucis kamēr viņi iztusīs kas par vainu telefonam.Velk kaķi aiz astes .Pēdējo reizi tur iepērkos.