1a.lv - Prece, ko pasūtu ir bojāta, pēc nodošanas labošanai, tiek atsūtīta tāda pati kā iepriekš, bez labojuma
Labdien!
Vēlos informēt visus, kas vēlas, iegādātāties kādu preci intenreta veikalā 1A.lv. Es iegādājos elektronisko zobubirsti. Man atnāca komplektā otrs birstes uzgalis, kas bija bojāts, jo neturējās uz zobubirstes. Aizsūtīju preci atpakaļ, lai labotu šo problēmu. Vairāk kā mēnesi gaidīju, kad tiks noteikts diagnostikas slēdziens. Tagad man atsūta atpakaļ, ka problēma ir atrisināta un tuvākajā laikā saņemšu preci atpakaļ. Saņemu preci ,atveru iepakojumu un ieraugu, ka nekas nav ticis labots, bojājums ir palicis tieši tāds pats, kā pirmajā reizē, kad prece tikai atsūtīta.Zvanot uz klientu informācijas centru, operatori, nebija īpaši atsaucīgi, tikai visu laiku saka, lai rakstu uz servisu, lai viņi atsūtītu slēdzienu, ko viņi ir darījuši ,lai problēmu veiktu! Es to izdaru, bet nekas netiek skaidrs! Tad jau sanāk, ka es vispār pat naudu nevarēšu dabūt atpakaļ, jo slēdziens ir caur epastu. Sāku saprast, ka ne preci, ne naudu es nedabūšu atpakaļ, bet palikšu ar to pašu bojāto!
Tāpēc uzmanīties, iesaku Jums visiem!
Labdien,
Autorizētais servisa centrs mūs informēja, ka prece ir saremontēta.
Ja norādītie defekti nav saremontēti, lūgums atkārtoti griezties servisa centrā. Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Es nezinu, ko Jūsu autorizētais servisa centrs Jums stāstīja, bet mana prece netika labota!
U, lai atkal grieztos Jūsu servisa centrā, būs jāgaida pusotrs mēnesis-ja vien preci labos!
Ar Jūsu uzņēmumu, turpmāku sadarbību nevēlos, jo redzu kādas ir negatīvas sekas!
Комментарии (1)
ELEKTRONISKA zobubirste,ahaha,made my day :D
Ja viens uzgalis ok,tak var lietot un ja vari elektrisko birsti atlauties,tad noperc vnk jaunu uzgalu komplektu un viss, jega tur nemties,bojat nervus sev un citiem,taisiit ekspertizes viena uzgalja deel!