1a.lv - prece ar iztrūkstošu detaļu
Gribētu padalīties arī savā pieredzē... 29.01.2015 Iegādājos 1a.lv veikalā gludināmo dēli. Aizvedot preci mājās, izpakojot to, konstatēju, ka iztrūkst viena detaļa. Zvanīju nākošā dienā uz veikalu un informēju par to, ka precei iztrūkst viena detaļa. Operătore man paziņoja, lai es nofotogrāfēju preci un nosūtu viņiem bildes. Tā arī izdarīju! 30.01.2015 nosūtiju viņiem bildes. Saņēmu atbildi , ka šī iztrūkstošā detaļa tiks pasūtīta no piegādātāja un tuvākā laikā ar mani sazināšoties.Śodien ir 09.07.2015 un detaļas joprojām nav! Vai tas ir normāli? Ir pagājuši jau 5 mēn. pa kuriem ar mani neviens labprātīgi nav sazinājies no 1a.lv internetveikala. Zvanīt un rakstīt visu laiku nācās man.. uz ko es saņemu gan mutiskas gan rakstiskas atbildes:On 2015.01.31 Paldies, nosūtīju informāciju piegādātājiem.On 2015.02.02.Piegādātāji pasūta šo uzglabāšanas grozu, kad būs pie mums birojā mēs ar Jums sazināsimies.On 2015.06.18 Atvainojamies par situācijas ilgu risināšanu. Esam atkārtoti nosūtījuši pieprasījumu piegādātājiem. Gaidam atbildi, tiklīdz saņemsim sazināsimies ar Jums.Ja veikals šo detaļu nevar nodrošināt ja 5 mēn., tad kāpēc man neviens pa šo laiku nav piedāvājis samainīt preci pret citu kurai šī detaļa neiztrūkst? Nu nerunājot nemaz par naudas atgriešanu.. No pēdējās atbildes ir pagājušas jau 2 nedēļas. Saprotu ka tāda ir laikam veikala taktika. Atrunāties un nerisināt problēmu! Esmu vīlusies..
Комментарии (4)
Neesi muļķe nes uz veikalu, kamēr nav pagājuši 6 mēneši
Labdien, diemžēl Jūsu pasūtītajam modelim nav paredzēta kabatiņa komplektācijā, kā tas ir redzams bildēs. Bildei ir informatīva nozīme un prece var atšķirties no bildē redzamā modeļa. Diemžēl piegādātājs uzreiz mūs nav informējis par to, tāpēc operators tik ilgu laiku gaidīja informāciju no ražotāja. Atvainojamies, ja sagādājām kādas neērtības.
Nu vispār jau smieklīgi, šeit sniedz atbildi, bet uz manu privāto e-pastu tā arī neviens nav atbildējis, ne arī kāds ir pazvanījis un paziņojis par šādu lietu.
Apskatījos philips mājas lapā, kur ir norādīts, ka šī detaļa ir komplektā!
http://www.philips.lv/c-p/GC240_25/easy8-gludinamais-delis
Vēlreiz apliecināt, kāda ir veikala taktika- atrunāties un nerisināt problēmu!
Turpmāk gan pati, gan visiem pārējiem neieteikšu Jūsu veikalu!
Nu mans silts ieteikums - pirms kaut ko pasūtam nevis vienkārši apskatam bildi ( var būt vienāda vairākiem modeļu un komplektāciju veidiem) bet gan !!! IZLASAM APRAKSTU !!! - vēlams interneta veikala mājas lapā no kura pērkam nevis ražotāja mājas lapā ( komplektācijas vienam modelim var atšķirties - atkarībā no tā kuram reģionam modelis tiek ražots) :)