Решено1a.lv - Prece ar defektiem
Pirms kāda laika iegādājos Microsoft Xbox One S 1TB White + Wireless Controller, par it kā ļoti labu cenu. Jau pēc mēneša konstatēju, ka vienai no pultīm ir defekts līdz ar to, nav iespējams spēlēt sporta spēles ar draugiem, kas principā bija viens no pirkšanas iemesliem. Viņi piedāvā 2 gadu garantiju, tādēļ vēlējos to izmantot.Pirmkārt, ir ļoti grūti sakontaktēties ar servisu, viņus nekādies nevar dabūt rokā - servisa tālruņa numurs neeksistē un jāraksta neskaitāmi e-pasti, lai kāds beidzot atbildētu. Aizvedu pie viņiem, viņi konstatēja defektu un tad nosūtīja ražotājam. Šis viss process, protams, aizņem ilgu laiku aptuveni 3 mēneši. Kad prece tika atgriezta ar itkā novērstu bojājumu, nācās konstatēt, ka nekas nav izdarīts. Prece nav apmainīta pret jaunu, prece nav salabota - pults ar atgriezta atpakaļ tādā pašā stāvoklī ar joprojām esošu defektu, slēdzas ārā un zūd savienojums. Turklāt, pats bēdīgākais visā šajā ir arī tas, ka XBOX laikam ir rūpnīcas brāķis pats par sevi. Spēles kā futbols, offline režīmā lago un raustās, kas būtībā padara spēli nebaudāmu. Kad sazinājos par šo problēmu, vienīgais ko man bija piedāvāja bija atkal sūtīt uz garantiju... Šī kompānija vienkārši ņirgājas un neprot strādāt ar klientiem, es devu pietiekami daudz laika, lai viņi šo bēdīgo pieredzi vērstu par labu, bet tagad es tiešām esmu ļoti sarūgtināts! Iesaku tiešām nepirkt neko no viņiem, saku to ar pārliecību, jo tieši līdzīgs scenārijs bija jau ar citu produktu, kas tika pasūtīts no viņiem. Šis nav pirmais gadījums!
Labdien,
Autorizētais servisa centrs ir veicis precei remontu un sniedzis atzinumu, ka prece ir darba kārtībā.
Ja prece nedarbojas lūgums preci nogādāt servisa centrā, lai atkārtoti tiktu veikta diagnostika.
Ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (5)
Laikam jau esi reģistrējis savu ierīci Microsoft kontā. Paņem un piesaki tur servisu, varbūt ātrāk viss notiks. Dažkārt šamie izsauc kurjeru un paņem no tevis ierīci un atved tev vietā jaunu. Nezinu gan īsti vai ar LV viņi strādā, bet vajadzētu tā būt.
Xbox kontrolieru pogas un savienojums - jep.. ja nekļudos gadi trīs kā riņķī un nekas nav mainījies. Pogas iestrēgst, bezvadu savienojumumam nevar būt šķēršļi priekšā, pat kaķis paiet garām nedrīkst. Nekas nav mainījies.
Es skatos ss ir viens xbox pārdošanā, tas esi tu 150 Eur ?
Nē, tas nebija mans. Tur ir vecais modelis.
Kā tev beidzās tā liksta ar xbox? Atdevi viņu atpakaļ vai samainīja pret jaunu?
Tāda opcija ar viņiem kā samainīt pret jaunu nepastāv. Piedāvāja atkal sūtīt uz Poliju un gaidīt 2-3 mēneši. Samierinājos ar tādu kāda ir...