Решено1a.lv - Плохой сервис
Ужасный сервис, люди никогда не пользуйтесь услугами этих "специалтистов", месяц жду когда вернут компьютер. Никаких оповещаний о ходе диганостики конечно же тоже нету, так и на письма не отвечают.
К вам я больше никогда не обращусь!!!
-100500 Вам!
Sveiki. Diemžēl nevaram Jūs identificēt, lūdzu precizējiet pieņemšanas akta numuru, lai varam pārbaudīt informāciju un sniegt Jums atbildi.
akta numurs - 2016-571784.
Datoru dabuju atpakaļ pēc veselu menesi un JUSU "SPECIALISTI" nevareja atrast neko. Veselu menesi viņš bija pie jums un viss ko jusu specialisti izdarijat - uzlikat Interl burner test! TAS IR VISS????? nopietni?! A event log nevar apskatīties?! pat pašam testet neko nevajadzes, jo pēc loga jau ir saprotams ka kkas nav labi ar komunikaciju starp matesplate un video karte un tas nav software vaina, es jau pats parbaudiju, pā dažam stundam, ā jums vajag vissmaz menesis
Комментарии (9)
Да ладно тебе, это все мелочи по сравнению с тем что фитнес клуб атлетика скидку не дает никому, понимаешь?
Vajadzēja mantu nest pa tiešo uz servisu, nevis uz vaikalu, tad viss notiek daudz ātrāk. Protams, tas nav veikala attaisnojums, ka nekomunicē pietiekoši ātri. Jebkurā gadījumā, katra prece, ko tu atstāj veikalā uz garantiju, tiek sūtīta prom uz servisu, jo veikalam sava servisa.
Tad nu padomā - vajadzīgs laiks, kamēr veikals to mantu uz servisu aizved, tad kamēr serviss iedod viņiem informāciju, ja iedod, un tikai tad viņi var kaut ko pateikt tev. Un tā par jebkuru servisa jautājumu. Savukārt, kad mantu uz servisu nes pats pa tiešo, tad gan visa komunikācija ir ātrāka.
Jā, drošvien būtu ātrāk, bet man pat neviens nav piedāvājis vest uz servisu pa tiešu, es taču nezinu vai viņiem uz vietas ir serviss vai kkur citur :/ viņi varētu vismaz piedāvāt tādu variantu klientam...
Problēma tāda, ka lielākai daļai brendu ko tirgo mūsu veikalos, mūsu atpalikuśā valstī servisa centru, Panasonic piemēram, nav. Tavu datoru drīzāk izsūtījusi uz Poliju, Vāciju...
Raitis, Nezinu kādā Valstī Tu dzīvo vai kāda ražotāja datoru izmanto. Lielākai daļai brendu Latvijā ir pieejams autorizēts garantijas serviss, kas nav saistīts ar pārdevēju, bet strādā pa tiešo ar ražotāju. Tas ir pieejams: ASUS, ACER, DELL, LENOVO, HP, FUJITSU, TOSHIBA, APPLE. Kāds vēl ražotājs nepieciešams?
Kad bija SAMSUNGam un LG datori - arī tiem bija serviss uz vietas Latvijā.
Un, starp citu, Tavai zināšanai, vecajā Eiropā nereti patērētāji savus datorus nenes uz servisu. Iekārtas tiek savāktas un nosūtītas remontēt uz to pašu Poliju vai Čehiju. Un tas būs aizvien biežāk un plašāk, jo transporta izmaksas ir niecīgas, salīdzinot ar to, cik izmaksā rezerves daļu sūtīšana un servisa centru administratīva uzraudzīšana.
Nu jā.. datoru visbiezak labo, turpat aiz Stūra Servicnet vai Slokas ielā ServicaICT. Nebūtu uz 1a.lv, jābļauj.
Vienīgi Acer datorus gan vairs Servicnet nelabo, tiem Acer pats brauc pakaļ un tie jānodod pie pārdevēja.
Sveiki, precizējām un saņēmām apstiprinājumu no Servicenet, ka Acer datorus pieņem :)
Palūkojos Servicenet mājaslapā - joprojām rāda, ka ir Acer autorizācija. Nu jā, nav par to jautājums. Es ar Lenovo esmu bijis ServisaICT. Viņi tagad no 1a. tikpat tālu cik Servicenets - sanāk, nes uz kuru gribi.
1a laikam tik daudz tirgo, ka servisi šiem tuvāk pārvācas. :) Lai nav tālu jābraukā pakaļ mantām uz remontu.
Ну знаете ли господа, сервис видите ли херовастенький, а вот то что музыка плохая, это что никого не волнует?!