Решено1a.lv - Pircēju maldināšana
Serviss optimizēts tikai naudas saņemšanai.
Veršos ar tikko nopirkta ipad braķi, 2 stundas pec izņemšanas no 1a.lv noliktavas. Sakuma 1a.lv serviss baidija ar soda % par preces nolietojumu (ipad pat nebija aktivizēts) tagad preci tur pie sevim jau 26 dienas bez jabkadas infromacijas kas notiek ar prec. Uz epastiem neatbild.
Konsultējoties ar autorizeto apple servisu tie teica ka braķis ir definejams 5 minutēs un pie viņiem es varetu apmainit preci uzreiz.
1a.lv jau sēn nav letākais interneta veikals. Iepērkos pie 1a.lv tikai jo biju domājis ka nu pie šiem jau noteikti ir droši un nemeģinās apčakarēt. Bet sanāca sliktakais serviss kuru esmu redzējis. Ļoti žel..
Labdien, Roland. Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu šo situāciju, pēc iespējas ātrāk.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Добрый день! У нас похожая история https://www.sudzibas.lv/1alv/1alv-povrezhdennij-tovar-c549365 Мы будем обращаться в суд и средства массовой информации, если хотите поучаствовать в борьбе с мошенниками, пишите на [slēpt]@inbox.lv