1a.lv - Pilnīgs sviests
Pašreiz liekas ka tur strādā kaut kādi pērtiķi ne cilvēki.
Pasūtīju sev preci, esmu visu samaksājis un gaidu piegādi, intereses pēc pats viņiem uzrakstīju lai apjautātos ap cikiem saņemšu, pretī saņemu atbildi ka vispār nesaņemšu jo redz tādas preces viņiem vairs nav.
Kas tā par bezatbildību ? Gaidīju 3 dienas, nesaņēmu nekādu ziņu par to ka prece nebūtu pieejama
Pilnīgs sviest ne internet veikals, to ko ietaupīsiet tur kaut ko pērkot iztērēsiet nervu zālēm.
Комментарии (9)
Sveiki, atvainojamies par radušos situāciju, diemžēl viena no pasūtītām precēm bija beigusies piegādātāju noliktavā, taču pēc jauna pieveduma tā atkal ir pieejama un to esam pasūtījuši no piegādātāju noliktavas. Diemžēl piegāde līdz ar to aizkavēsies, piegādāsim pasūtījumu 21.08 datumā. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
kadam debilam jabut, lai kautko pirktu 220 un 1a?
Ir 21.08 plkst 22
Jorpjām neesmu saņēmis nekādu pasūtijumu...
Tik uzticamivārdi ka pilnīgi prieks, ja piegāde netiks veikta rītdien ticamākais atteikšos no pirkuma un pasūtīšu idetntiski tieši to pašu kaut vai par dargāku cenu, Paldies : )
:(-Es arī vedu atpakaļ divām 1a.lv mēr-kaķītēm man pārdoto planšetdatoru- bez latviešu valodas- uz Mūkusalas 41- speciāli no Ventspils! Kad redzēju, ka aiz durvīm neviena apkalpojamā nav, bet nākošais- mans-404- numurs neiedegas, pavēru durvis- uzreiz atšuvums- pagaidiet, mēs jūs izsauksim pašas! Vai šonedēļ!?- jautāju es. NĒ NĀKOŠGAD- skanēja pērtiķu veikala darbinieču atbilde! Es- atdodiet manu naudu! Viņas- 15dienu laikā! Es- Kāpēc ne tagad, vai pirms 15 sekundēm!? Viņas- Tāda mums kārtība. Es- tā nav kārtība!, uz neredzēšanos, uz nesazvanīšanos un nesarakstīšanos...
Nav bijusi nekad slikta pieredze
nezinu kā ar šo, bet ar 220 viss ir ļoti labi un stādā labi
PIEKROTU arī man nav bijusi slikta pieredze
Precīzi par mēr-kaķītēm, arī stāvēju 5 minūtes un skatījos kā 3 dāmas čalo. 1a tirgo 14 dienās atpakaļ atdotos telefonus kā jaunus. Serviss nezin, ko stāsta operatori utt. Klientu mēģina pataisīt par muļķi, viņa klātienē klausās iepriekšējās dienas telefona sarunu, it kā man nebūtu ko darīt, lai brauktu pusdienas pārtraukumā un mainītu lietoto iesmērēto telefonu pret tiešām jaunu, divreiz tika pārprasīts vai tiešām to varēs izdarīt un kad! Acīs skatoties atklāti melo, ka esmu ko pārpratis. Un vēl, iesaku nepirkt neko ar priekšapmakasu, jo ja samaksāsiet ar pārskaitījumu, tad rēķinieties, ka visticamāk par jums var aizmirst un pēc pāris dienām interesējoties, kur prece, tiek stāstītas visādas pasakas par pasūtījumu apstrādi utt. Šoreiz pietika, nu esmu jau bijušais klients.
tas ir Ēriks Emerbergs kurš iepērkas dažādos veikalos un pats uzvedās pilnīgi neadekvāti, rada problēmas apkārtējiem, brīvi Publiski DRAUD. Ļoti Ļauns cilvēks radīs problēmas visiem principa pēc. Esiet uzmanīgi, neielaižaties ar viņu nekādās darīšanās. Turaties no viņa pa gabalu...
Viņš iepērkas veikalos, pēc tam paziņo ka par kaut ko nav apmierināts, un pēc tam DRAUD kad uzsūtīs VID, cenšas iebiedēt un beigās cenšas preci paturēt, vai iegūt daļu no tās, vai kādus citus labumus...
Arī šeit veic nepamatotus ierakstus. Izmanto šo portālu Ļaunuma izplatīšanai. Visi veikali kur viņš ir iepircies ir Lieliski veikali tai skaitā arī 220.lv...
220.lv ir Lielisks veikals un šis ieraksts nav patiess. Tikai parasta atriebība uzņēmumam.