www.sudzibas.lv 1a.lv Piegādes laiks + preces pieejamība

Решено1a.lv - Piegādes laiks + preces pieejamība

Labdien!
Diemžēl, arī man sanāca tāda situācija, ka ir jāraksta sūdzība.
Agrāk 1a.lv, pēc manām domām, bija viens no labākajiem internetveikaliem. Tāpēc, kad nolēmu iegādāties virtuves tehniku, uzreiz griezos pie viņiem.
Kopā ar tehniku nolēmu pasūtīt arī citas preces. Vēlos pievērst uzmanību, ka visām izvēlētajām precēm bija statuss - "ir noliktavā". Tāpēc mierīgi apmaksāju pasūtījumu 25/09/2017.
Man atnāca vēstule, ka plānotais piegādes laiks ir 04/10/2017. Labi, uz to laiku biju apmierināta, lai man atsūta preci. Diemžēl, prece nav atnākusi ne 04/10, ne 05/10. Pajautāju, kad būs, teica, ka 06/10/2017.
06/10/2017 neko neesmu saņēmusi, apskatījos sava pasūtījuma statusu - pārcēla uz 11/10/2017. Nolēmu pagaidīt vēl, bet jau sāku uztraukties, jo man šī prece bija ļoti vajadzīga jau uz 14/10/2017. 11/10 nekas neatnāca. 12/10 piezvanīju, lai noskaidrotu iemeslu. Teica, ka viena no precēm vēl nav atnākusi. Viņi piezvanīs un pajautās piegādātājam, kad tad būs. Uzreiz atzvanīja un teica, ka šī prece šodien būs jau noliktavā un šonedēļ es to saņemšu.
Arī statuss mainījās uz "prece nodota kurjeram" un plānotais laiks parādījās 13/10/2017. 13/10 man zvana no Omniva un saka ka pasūtījums ir pārāk liels priekš pakomāta un kurjers to atsūtīs pirmdien, 16/10 uz manis norādīto adresi. 1.a pārstāvji teica, ka atdeva kurjeram jau 11/10/2017. Kā es sapratu pēc vēstules satura, tālāk jau nav viņu problēmas. Bet preci taču pasūtīju 1a veikalā, nevis Omniva. Pēc manām domām, veikalam jāseko pasūtījumam līdz tā saņemšanai un arī kaut kā jārisina problēma, ja veikala dēļ piegāde tika atlikta daudz reizes.
Man rodas sekojošie jautājumi:
1. Kāpēc nevarēja uzreiz pēc pasūtījuma veikšanas piezvanīt un precizēt, ka vienas preces nav uz vietas? Es to preci vai nu nebūtu pasūtījusi, vai paprasītu, lai tieši šo preci man piegādā kopā ar nākamo pasūtījumu, kuru arī biju gatava veikt.
2. Ja prece priekš pakomāta ir par lielu, tā nav mana problēma - es nevaru redzēt izmērus. Man liekas, ka varētu piedāvāt citu piegādes veidu un tieši tajā pašā dienā, jo tā nebija mana vaina, ka pasūtījums aizkavējies un paka ir par lielu.
3. No Omniva man zvanīja darba dienas sākumā (13/10) un pateica, ka paka tagad ir Rīgā. Kāpēc nevarēja uzreiz viņu paņemt kopā ar citiem pasūtījumiem jau piektdien un uzreiz man atvezt uz Jēkabpili, uz manis norādīto adresi?
Diemžēl, pagaidām esmu noskaņota neko nepirkt šajā internetveikalā.

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 16.10.2017

Labdien. Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju atrisinājām. Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.

Жалоба успешно разрешена Rita Orlova 16.10.2017

Labdien,
Pasūtījumu saņēmu šodien, 16/10/2017. Man zvanīja 1a pārstāvji, piedāvāja bezmaksas piegādi nākamajam pirkumam un paprasīja izdzēst sūdzību.
Sūdzību atzīmēju kā atrisinātu, bet pagaidām, neplānoju neko tur pirkt.

R

Комментарии (3)

donna b 13.10.2017

Atvaino, Tu pasuti virtuves tehniku (neizklausas pec mazgabarita preces) un sagaidi ka to uz pakomatu piegadas? Un tagad visiem citiem ir vaina, bet ne Tev?

R Rita Orlova 13.10.2017

Tā ir neliela virtuves tehnika. Ja prece arī nelien pakomātā, es to nevaru zināt. Varētu šajā gadījumā piedāvāt citu piegādes veidu.

T Tong Po 14.10.2017

Donna, klients var būt neapdomīgs, nezinošs, naivs, utt. Šādā situācijā lieliski var redzēt, kāds ir veikala servisa līmenis. Virtuves tehnikai piedāvā izmantot Omniva?! Nopietni? Kā lai klients zina, kādi ir pieejamie pakalpojumi no Omniva, ar ko ir sadarbības līgums 1a.lv ? Ja 1a.lv ir tik "gudri", ka paši piedāvā šādu piegādes veidu, un ja viņu servisa līmenis ir tādos augstumos, ka paši savu "lažu" nerisina - ko vēl lai pasaka par šo e-veikalu?
Mobilukss nekādi nevar tikt laukā no "šaraškas", kā izskatās! Ir teiciens: meiteni var aizvest no laukiem, bet laukus no meitenes - nekad! Tas ir par Mobilukss jeb 1a.lv.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы