Решено1a.lv - Piegādes kavēšana (maldināšana)
5. Septembrī tika veiks pasutījums, kura piegādes laiks ir līdz 30 dienām. Bijām ar mieru gaidīt līdz 20. Oktobrim. Pirms šī datuma 1a darbinieks zvanīja un teica, ka piegāde kavēsies - prece esot vēl Polijā. Piedāvāja vai vēlamies gaidīt līdz 10. Novembrim. Piekritu! Saņēmu īsziņu, ka 10/11/2020 būs piegāde. Dienu iepriekš neviens nedeva nekādu ziņu par to ka rīt būs piegāde - painteresējos pati! Paziņoja ka piegāde nebūs, būs līdz nedēļas beigām. Nedēļas beigās atkal klusums no 1a, zvanu un paralēli rakstu pati. Pasaka ka covid dēļ kavējas - nebūs! (kāpēc citi piegādā laikā arī covid laikos) . Pasaka, ka varbūt būs 29. Novembrī. Pagāja nedēļa, apnika gaidīt! Zvanu, lai atceltu pasūtījumu, jo vairs gaidīt nevēlos, tas nav normāli! Un - mans numurs ir nobanots! Es vairs nevaru piezvanīt uz 1a (precizēšu - nauda bija daļēji samaksāta) ! Zvanīju no vīra telefona, pateicu, ka vairs nevēlos šo sūtījumu. Šī ir pēdēja reize, kad iepērkos šajā veikalā. Iepriekš, ar vecajiem īpašniekiem, nekad nekas tāds nenotika! Šeit - klaja klienta ignorēšana!
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий