Решено1a.lv - Piegādes datuma nemitīga pārcelšana
Pasūtījām zālespļāvēju 17. Jūlijā jo tas bija nepieciešams pirms 24. Datuma, mājaslapā uzrādīja, ka preci saņemsim 20.07, kas šķita ļoti vilinoši! Apmaksājot rēķinu, piegādes datums mainījās uz 23.07. Par ko neatvainojās un uz manu e-pastu atbildēja "plānotā piegāde 23. Julijā. " 23. Jūlija rītā saņemu ka plānotais piegādes datums mainīts uz 30.07. ! Tā kā šis datums ir tikai plānotais, tad, protam, nav garantijas kad es to saņemšu... Zvanu operatoram, tam, cik saprotu, nav dota nekāda rīcibspēja un tas neko vairāk pateikt nevar, jārakstot e-pastu, uz ko cerības lielas nav zinot kāda atbilde bija uz iepriekšējo mailu. Zvanīju vēlreiz, lai atceltu pasūtījumu, uz ko man atbild, ka naudu atgriezīs 2 darba dienu laikā, bet atverot lapu sudzibas.lv pirmā sūdzība par 1a.lv naudas neatgriešanu jau ilgāk kā mēnesi, pēc šī saprotu, ka naudu noteikti nesaņemšu pat šo 2 darba dienu laikā!
Ja nevēlaties vasaras sezonas preci ziemassvētkos, tad ieteiktu nesadarboties ar šo iestādi.
Labdien,
Pasūtījuma faktiskais saņemšanas datums un laiks var mainīties atkarībā no apmaksas saņemšanas brīža. Preces tiek pasūtītas pie piegādātāja pēc apmaksas saņemšanas.
Nauda par atceltu pasūtījumu ir atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu 24.07.2019.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий