1a.lv - Pārdod nestrādājošu iekārtu
Nekad, nekad, nekad neko nepērciet 1a.lv!
2016.g. decembrī pasūtīju un saņēmu skeneri. Kurš nestrādāja! Tā kā pirku skeneri uz uzņēmumu, tad izrādījās , ka nevaru preci atgriezt, tikai nodot uz remontu, jo uz uzņēmumiem neattiecas Patērētāju tiesību aizsardzības likums. Es uzskatu, ka vienalga kas likumā rakstīts, bet ja ir pārdots nestrādājošs plastmasas gabals, tad ir nekavējoties jāsamaina prece vai jāatgriež nauda, bet 1a.lv tā neuzskata.
2017.gada 30.janvārī aizvedu pati skeneri pie viņiem. Darbiniece pieņemot skeneri, visu cītīgi aplūkoja un aktā ierakstīja kaut kādas mikroskopiskas skrambas, kas rādās vienkārši noliekot skeneri uz galda, kas galīgi neliecināja par pretīmnākošu attieksmi pret klientu, kam radusies problēma ar viņu preci.
Aktā norādīts, ka remonts maksimums būs 30 dienas, bet no 1a.lv ne ziņas ne miņas. 28.februārī nosūtīju epastu, neviens neatbildēja. Šodien 1.martā zvanīju, operatorei nebija nekādas informācijas, kas notiek ar skeneri. Bet pēc pāris stundām atnāca epasts un sms, ka pieteiktā neatbilstība ir apstiprinājusies.
Un arī pēc tam atnāca uzreiz epasts, ka varu braukt samainītajam skenerim pakaļ. Šī epasta dēļ arī šeit rakstu, jo vienkārši pacietības mērs ir pilns, būtu vismaz paši atsūtījuši.
Pie kam sen jau nopirku citu skeneri, jo tas ir ļoti svarīgs manam darbam, un sēdēt un kūkot veselu mēnesi, kamēr 1a.lv taisīs ekspertīzes vienkārši nevarēju atļauties. Tā ka ja nu kādam vajag jaunu skeneri, bet diemžēl no nelāga pārdevēja, tad rakstiet.
Sveiki. Jā, juridiskām personām tiešām nav 14 dienu atteikuma tiesības, taču nākam pretī arī juridiskām personām - pircējiem garantijas jautājumos, jo garantijas laikā ir iespējama preces maiņa. Tas ir atkarīgs no dažādiem faktoriem, galvenokārt no ražotāja slēdziena pēc preces pārbaudes. No Jums preci saņēmām dažas dienas vēlāk pēc pirkuma dienas, veicām standarta preces vizuālā stāvokļa novērtējumu un piefiksējām to. Informējām Jūs, ka preces pārbaude un atbilde var tikt sniegta 30 dienu laikā. Neilgi pēc Jūsu saņemtā jautājuma e-pastā, nākošajā dienā ar Jums sazinājāmies un informējām, ka ražotājs ir apstiprinājis preces apmaiņu un gaidām preces apmaiņu , kurai vajadzēja būt tuvākajā laikā. Tajā pašā dienā saņēmām jaunu apmaiņas preci un Jūs informējām par to informatīva e-pasta veidā. Atvainojamies, ka sagādājām neērtības. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (3)
Tā ir normāla prakse 1a. Man jau rit 36 diena kopš nauda nav atmaksāta! Nevienam neiesaku 1a, - nekvalitatīvas preces + likumu neievērošana. Ejiet ar līkumu šim interneta veikalam, ja vēlaties pietaupīt nervus un naudas līdzekļus.
Pag, pag, pamarinēs mēnesi un paziņos ka paspējis nepareizi paekspluatēt to preci ;)
Добрый день! У нас практически идентичная история https://www.sudzibas.lv/1alv/1alv-povrezhdennij-tovar-c549365 Мы будем обращаться в суд и средства массовой информации, если хотите поучаствовать в борьбе с мошенниками пишите [slēpt]@inbox.lv