1a.lv - Nepilda saistības
Esmu vīlies šajā i-veikalā. Pirms gandrīz diviem gadiem nopirku tur portatīvo datoru, bet viņš neilgi pirms garantijas laika beigām noplīsa. Aizvedu, iedeva pieņemšanas nodošanas aktu, kurā raktīts, ka dators pie viņiem neatradīsies ilgāk par 30 dienām. Kad nu 30 dienas bija pagājušas un ne ziņas, ne miņas, domāju sazvanīt, kas neizdevās, jo visu dienu visi operātori bija aizņjemti. Rakstiju e-pastu, atbildes nebija. Raktiju vēl vienu. Tad pēc dienas atzvanija un paziņoja, ka laikam datoru nevarēs sataisīt un piedāvāja pusi naudas atgriest, vai arī iegādāties citu datoru pie viņiem. No sākuma nebiju ar mieru, jo nebiju rēķinājies ar papildizdevumiem citam datoram. Bet tad atradu labāku piedāvājumu citā veikalā un piekritu, lai atdod naudu. Izrādās, ka tik vienkārši tas vis nav! Ir jāraksta papriekšu iesniegums direktoram, jāatdotd čeka oriģināls...un tad laikam jāgaida! Nekādas norādes cik ilgā laikā viss notiks man netika dotas. Uzrakstiju iesniegumu direktoram, lai man atgriež naudu. Laikam direktors nav izlasījis iesniegumu, jo nu jau 5 dienas gaidu savu naudu. Nezināmu iemeslu dēļ skaidrā naudā tas nenotiek, tikai ar pārskaitījumu uz kontu... Rakstiju šorīt no rīta e-pastu,atbilde kā vienmēr paliek debesīs! (Lai gan sadaļā "Uzdod jautājumu" rakstīts, ka darba dienās atbilde būs 2 stundu laikā) Visa šī jezga ir no augusta sākuma. Tagad novembris jau... Esiet prātīgi un lai nevienam nekas nelūst,jo citādi....
Комментарии (2)
Labdien! Diemžēl tādos gadījumos, kad preci nav iespējams labot un apmainīt, tiek aprēķināts nolietojums un piedāvājam atgriezt naudu atpakaļ par preci, ņemot vērā nolietojumu. Naudas atgriešana pēc iesnieguma saņemšanas tiek pārskaitīta 30 dienu laikā likumdošanas noteiktajā kārtībā, taču parasti 1a.lv atmaksā naudu klientiem ātrāk - tiklīdz ir saņemts apstiprinājums no servisa par preces defektāciju.
Patērētāu aizsardzības likumā ir definētas vairākas iespējamās rīcības, ne tikai naudas atgriešana ņemot vērā nolietojumu. Un arī terminu "nolietojums" var interpretēt dažādi. Vienam datoram tas ir lielāks, citam mazāks. Viss atkarīgs, cik objektīvi novērtē. Vai tas ir neatkarīgs eksperts, vai savējais...Vai arī vērtējums ir automātisks. Citas iespējas Jūs man kā pircējam nepiedāvājāt. Piemēram- Latvijā taču ir pietiekoši daudz servisu, kas preci varētu saremontēt! Ja nevar viens serviss, pilnīgi noteikti kāds cits to var izdarīt. Jo nevar būt tā, ka neviens nevar saremontēt. Iespēja, ka pircējs atrod servisu, kas spētu datoru saremontēt un pēc tam Jūs apmaksātu remonta izdevumus man netika piedāvāta! Apmainīt preci pret līdzīgu arī nepiedāvājāt, teicāt, ka tādas preces nav. Bet es paskatijos jūsu šā brīža piedāvājumu un līdzīgu kaut ko var atrast, nav tā, ka jūs tirgotu tikai dārgos modeļus, kas jaudīgāki par manis pirkto. Jautājums, vai tas Jums ir izdevīgi...Vai izdevīgi ir nākt pretī pircējam...Rakstīt un iesniegt prasījuma pieteikumu arī man nepiedāvājāt. Bet Patērētāju aizsardzības likumā ir rakstīts, ka man ir tiesības iesniegt prasījuma pieteikumu pārdevējam 2 gadu laikā!