1a.lv - Nepiegādāts sūtījums
Veicu pasūtījumu 1a interneta veikalā, kuru izsūtīja pa daļām caur dpd pakalpojumiem uz vēlamo pakomātu. Pirmā pasūtījuma daļa atnāca bez problēmām, savukārt otrā pasūtījuma daļa, kas bija vissvarīgākā, jo speciāli tika pasūtīta laicīgi, lai bērns varētu to saņemt dzimšanas dienā netika piegādāta. Dpd statusa lapā pati pamanīju, katru dienu sekojot līdzi, ka pasūtījumu nav izdevies piegādāt un piegāde ir atteikta, sazinoties ar dpd noskaidroju, ka paka esot par lielu, tādēļ tika sūtīta atpakaļ nosūtītājam. Sazinājos ar 1a, kur par esošo situāciju vēl nebija informācijas, tur darbiniece paziņoja, ka mēģinās "pārķert" sūtījumu un nodos kurjeram, lai piegādā uz mājām, zvanot nākamajā dienā (jo pamanīju, ka dpd atkal ir mainījis statusu, norādot, ka paka jau ir terminālā) darbiniece atkārtoja to pašu. Pēc pāris stundu gaidīšanas 1a man paziņo, ka ir par vēlu un pasūtījums netiks nosūtīts, nauda tiks atgriezta. Un izsūtīt vēlreiz neesot iespējams. Paldies par to, ka vismaz nauda tiks atgriezta, bet bērns savukārt paliks bez dāvanas. Acīmredzot, ja pati nebūtu sekojusi līdz sūtījuma statusam, es pat nezinātu iemeslu kādēļ man neatnāk pasūtītā prece, jo 1a par to nav jāinteresējas. Tāpat rodas jautājums kā preces tiek nodotas uz piegādi pakomātā, ja dpd pēc tam paziņo par tās neatbilstību pakomātam. Brīnišķīga pieredze, iepērkoties interneta veikalā!
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Добавить комментарий