Решено1a.lv - Nepatiesi norādīti piegādes datumi
07.08 datumā veicu pasūtījumu 2 velosipēdi, norādītais piegādes datums 14.08 viss ir kārtībā līdz 08.08 saņemu epastu ka plānotais datums nu jau ir 03.09, gandrīz nepilns mēnesis. Tajā pašā dienā veicu zvanu prasot, kas par lietu, kāpēc tik ilgi, uz kuru saņēmu atbildi ka ir notikusi kļūme sistēmā un velosipēdi tiks piegādāti 14.08 un lai ignorēju pēdējo epastu. Tā arī daru līdz 14.08 kad nav nekādas miņas par manu pasūtījumu, brīvā brīdī 17.08 nolēmu zvanīt vēlreiz par to, kur ir mans pasūtījums, uz ko man atbildēja, ka viens no velosipēdiem nebūs pieejams līdz 03.09, to atrisināju atsakoties no šī velosipēda. Mans jautājums ir vai tiešām jums nebūtu pienākums informēt mani par šādām izmaiņām ātrāk lai varētu kaut kādi viņas risināt, pasūtot citu velosipēdu, kas būtu pieejams ātrāk, tā vietā vesela nedēļa ir kaķim zem astes.
Paldies par uzklausīšanu, ceru ka attieksme mainīsies, kā nekā esmu jau ilggadējs klients šajā veikalā, un attiecības nevēlētos sabojāt.
Labdien,
Diemžēl, nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu Jūsu vērtējumu. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru, norādot pasūtījuma numuru un aprakstot pretenziju.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий