www.sudzibas.lv 1a.lv Nepatiesas informācijas atspoguļošana veikala mājas lapā

1a.lv - Nepatiesas informācijas atspoguļošana veikala mājas lapā

Pasūtīju bērnam ziemassvētku dāvanu, kuru mājas lapā skaidri un gaiši uzrādīta - ir noliktavā, būs pieejama 22. Decembrī. Nākamajā darba dienā saņēmu ziņu, ka prece beigusies un ka nauda tiks atskaitīta. Bet kā tieši es varētu atrisināt jautājumu ar bērna ziemassvētku dāvanu ar atgriezto naudu? Manuprāt Latvijas interneta veikaliem trūkst jebkādas atbildības pret to, ko viņi uzrāda savā mājas lapā. Un skumjākais ir tas, ka vairākus gadus no vietas nekas nemainās. Interneta veikals to arī nozīmē - čakaru. Kad noformē pirkumu, atnāk ziņa, ka prece beigusies, vai ka tā nāks mēneša laikā. Tad jau labāk samaksāt veikala augstāko cenu, taču nervi veseli! Un skaidri zini, ka pērkot mantu veikalā, tā pēkšņi nebūs nepieejama vai neaizkavēsies no 2 līdz 4 nedēļām, jo nevar nokomplektēt pasūtījumu.

18.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 20.12.2020

Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā.
Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы