1a.lv - Nepatiesa informācija
Veicu pasūtījumu 10.12. Tas tika apstiprināts 13.12, piegādi uz mājām solīja 23.12.
20.12. Saņēmu sms un epastu, ka piegāde būs 4. Janvārī. Visu šo dienu gaidu, kad būs kāda ziņa no kurjera. Nolemju piezvanīt uz klientu centru. Izrādās, ka mans pasūtījums nemaz nav gatavs, prece būšot pie viņiem nākamnedēļ. Es nevienā brīdī par to netiku informēta, kā arī manā profilā ir informācija, ka sūtījums ir ceļā pie manis. Pa telefonu saņēmu ļoti nepatīkamu attieksmi. Uz jautājumu, kādēļ es par šo netiku informēta, saņēmu atbildi “tagad jūs informējam”. Tika piedāvāts pasūtījumu atcelt, bet ir jau saistības ar līzinga kompāniju!
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (1)
Ikvienā i-veikalā tā var gadīties un varat vērsties ptac jebkurā gadijuma i-veikals un līzings ir tāda slidena lieta.