Решено1a.lv - Nepareizas preces piegāde, slikts serviss
1a.lv internetveikalā pasūtīju mobīlo telefonu Nokia, tika atsūtīts rēķins, ko uzreiz apmaksāju, kā arī samaksāju par piegādi uz pakomātu. E-pastā sekoja informācija par preces pasūtīšanu un piegādi – tik tālu viss labi.
18.10.2017. devos uz pakomātu, lai izņemtu savu preci, kad atvēru pasūtījumu – tajā iekšā bija cita modeļa Nokia telefons nekā tas kuru biju pasūtījusi un par ko samaksājusi. Piegādātais telefons bija ne visai “svaigā”, apbružātā kastītē. Protams, visi var kļūdīties, tas ir saprotams, bet tad situācija ir jārisina.
Nākošajā dienā 19.10.2017. zvanīju 1a.lv par radušos situāciju un tās turpmāko risinājumu, man lūdzu uzrakstīt situācijas izklāstu e-pastā un pievienot saņemtā telefona un iepakojuma foto, ko arī izdarīju. Vēlāk dienas gaitā zvanīja 1a.lv pārstāvis un lūdza atsūtīt vēl foto, arī to izdarīju, teica, ka situāciju noskaidros un dos ziņu. Tālāk sākās gaidīšana, jo 1a.lv pārstāvji ar mani vairs nesazinājās. 20.10.2017. atkal pati zvanīju, lai noskaidrotu kas notiek ar radušos situāciju, man atbildēja, ka jautājums nodots pasūtītājam, kas to izskata un, ka atbilde visticamāk būšot tās pašas dienas laikā (20.10.2017.). Protams, neviens man neatbildēja, ne telefoniski, ne e-pastā. 25.10.2017., kad pagājusi jau vesela nedēļa, atkal pati zvanīju no rīta puses, lai noskaidrotu, kas notiek, 1a.lv pārstāvis teica, ka noskaidros un atzvanīs. Pusdienlaikā saņēmu zvanu par to, ka prece esot sajaukta līdzīgu kodu dēļ utt. (kas man ir zināms, jo esmu saņēmusi nepareizu preci) un, ka varu pati atgriezt preci 1a.lv birojā un pēc laika saņemt atpakaļ savu naudu vai sūtīt pa pastu un 1a.lv man atmaksās pasta izdevumus.
Nesaprotu, kādēļ 1a.lv pārstāvji nav spējīgi laicīgi sazināties ar klientu, atbildēt uz e-pastiem un nokārtot viņu kļūdas dēļ radušos situāciju. Nesaprotu, kādēļ man ir jātērē savs laiks, nauda un nervi 1a.lv kļūdas dēļ un tagad pašai ir jāved prece atpakaļ un jāgaida kaut kāds nezināms laiks, kad man tiks atgriezta samaksātā nauda!?
Labdien Līva. Sazinājāmies ar Jums, lai izskaidrotu situāciju, atvainojamies, ka sagādājām neērtības. Gaidīsim preces atgriešanu, lai varētu pēc iespējas ātrāk atrisināt radušos situāciju.
1a.lv pārstāvis ar mani sazinājās, pēc nepazreizās preces ieradās kurjers un esmu saņēmusi atpakaļ savu naudu, viss ir atrisināts.
Добавить комментарий