www.sudzibas.lv 1a.lv Nekvalitatīvs serviss

1a.lv - Nekvalitatīvs serviss

Šis uzņēmums reāli čakarē cilvēkus, ja sākumā domāju ka visas šeit lasītās sūdzības varētu būt vien sagadīšanās, tad tagad pati personīgi par to pārliecinājos. 2015.gada aprīli 1a.lv iegādājos Samsung Alpha telefonu, oktobra beigās telefons vienkārši sāka kārties uz Samsung logo un neslēdzās iekšā. Ok, kam negadās aiznesu uz garantijas remontu, pagaidīju 14 dienas kā noteikts līgumā.Protams ne ziņas, ne miņas kas un kā vispār notiek vai mans telefons vispār ir remontā. Saucās: uzmini nu?Uzrakstīju e-pastu un jau nākamajā dienā še tev, atnāk vienlaicīgi visas 3 sms: 1)telefons nosūtīts remontam 2) telefonam diagnosticēta norādītā sūdzība 3) telefonu varat saņemt Mūkusalas iela 41. Es protams starā, jēiei beidzot braucu uzreiz pakaļ.Kad jautāju ko tieši darīja telefonam? Atbilde bija pamatplatas maiņa!!!!! Atbraucu laimīga mājās, man tak principā ir jauns telefons tikai vecajā korpusā. Prieks mans nevilkās ilgi, jau pēc dienas telefons uzkārās, izslēdzās un vairs vienkārši nereaģē, tam klāt bateriju neizņēmu uzreiz laukā labi ka sagadīšanās pēc paņēmu telefonu vēlreiz rokā, telefons un tā baterija bija galīgi karsta! Nu kā tas var būt!?!Protams jau nākamajā dienā telefonu nesu atpakaļ uz Mūkusalas ielu, atkal nosūtīšana uz servisa diagnostiku u.t.t. visa epopeja no jauna. Šodien ir tieši 14 dienas un kārtējo reizi ne ziņas, ne miņas. Zvanu uz mājas lapā norādīto nr. atbild jaunietis un uz manis teikto, klausule ļoti uzjautrinādamies saka: bet šodien tak vēl visa diena priekšā, no garantijas servisa atbildes nav. Gaidu es līdz vakaram, ok....mans zvans ap plkst: 16:00, paceļ meitene un šoreiz vismaz bez ķiķināšanas bet atbild tieši to pašu: atbildes no servisa nav. Gaidiet! MANS PACIETĪBAS MĒRS IR PILNS, vairs netaisos klusēt. Došos ari pie PTAC lai iesaistās.Nu kā tas var būt ja pirmajā remontā nomaina pamatplati, un jau pēc dienas telefons ir vispār nelietojams. Pietam bez telefona kopsumma dzīvoju jau vairāk kā mēnesi. Un atbilde no 1a.lv telefonu pret jaunu jūs varēsiet samainīt tikai pēc 3 garantijas remonta vai ari ja telefons pēc servisa diagnostikas vairs nebūs labojams! Tas tagad tā tīri ok nopirkt telefonu par 330 eiro palietot aptuveni 6 mēnešus un tad vēl čakarēt sev nervus ar garantijas remontiem!? Kā var pārdot tik nekvalitatīvu preci? Un ja reiz tādu preci pārdodat, tad vismaz parūpējaties lai tiktu veikts kvalitatīvs garantijas remonts!!!!

A

Комментарии (6)

Ventilators 22.12.2015

Neviena bode neražo telefonus.
Prasiet atbildību no Samsung, kāpēc viņi ražot tik daudz preces? Kāpēc viņiem vajag miljons modeļus un visus nespēj kvalitatīvus sagatavot. Būtu pieticis ar dažiem.

Vairumprece, jo pēc gada esošo nomainīs jauns modelis.

Visi tirgotāji izmanto vienus un tos pašus servisa centrus. Līdz ar to šāda situācija būtu gadījusies jebkuram veikalam.

Šeit laiku velk garumā servisa centrs, nevis veikals, jo devāties tur.

P.S. Latvijas maiznieks gatavo maizi visiem pārtikas veikaliem. Tieši tas pats ar tehniku. Rimi vai Maxima negatavo Latvijas maiznieka maizi.

A Agnese 22.12.2015

Ja uzņēmums iepērk preci kas viņiem rada problēmas tad ir jāmāk ari uzņemties atbildību par to lai prece būtu darba kārtībā! PTAC likumos ir skaidri pateikts ka par preces kvalitāti tālāk uzņemas atbildību uzņēmums, kas konkrēto pereci izplata tālāk!
Šāds pats telefona modelis man bija gadu atpakaļ un strādāja bez jebkādām problēmām, tikai iegādāts tas bija Tele 2, ja tik nebūtu nozagts bet ne par to tagad runa.
Izmanto uzņēmums konkrētus servisus? Jā ok, lai tā būtu bet sūdzības par Mobiluks servisu( kas šai firmai sniedz garantijas remonta darbus) ir pār pārēm, tad ja jau uzņēmumam būtu tik ļoti svarīgs klients un uzņēmuma reputācija, viņš parūpetos lai teiksim šajā gadījumā viņa garantijas servisa remontu veiktu cits uzņēmums un līdz ar to ari pakalpojums no 1a.lv puses tiktu sniegts kvalitatīvāk!

1a.lv Ответ от представителя 23.12.2015

Sveiki, Agnese. Atvainojamies par radušos situāciju, Jūsu telefonam mātesplate tika nomainīta atkārtoti un jau šodien gaidām telefona pievedumu no servisa centra. Ļoti atvainojamies par radušos situāciju pirmā servisa remonta laikā, ļoti ceram, ka tas vairs neatkārtosies.

A Agnese 23.12.2015

Es arī ļoti ceru ka vairs neradīsies problēmas. Paldies par jūsu atbildi.

A Agnese 23.12.2015

Acīmredzot pievedums no servisa centra tā ari nenotika, kaut ari "atgriezts klientam " garantijas mājas lapā ir norādīts 18.12.2015. 4 dienas tā kā būtu pilnigi pietiekams laiks lai atgrieztu manu preci!
Paldies jums par sabojātiem svētkiem, tiešām ļoti cerēju pēc jūsu solījumiem gan telefoniski gan te, ka telefonu saņemšu šodien tas tā diemžēl nenotika, pareizi kas tad jums jūs ar mierīgu sirdi tagad dosieties atpūsties garajās svētku brīvdienās! Saprotu ka darba apjoms jums pirms svētkiem ir milzīgs tad nesoliet to ko nevarat izpildīt! Goda vārds, parasti neesmu no tām kas sūdzās par katru sīkumu bet šoreiz aizvainojums ir samilzis un zinu vienu ka ši reize bija pirmā un pēdēja kad iegādājos kādu preci pie jums un šo ari rekomendēšu saviem draugiem, radiem un paziņām! Pati vadu uzņēmu kam ir saistība ar apkalpošanas sfēru un redzu tikai vienu ka jūsu uzņemumā ir milzīgas problēmas un tās pat nav darbiniekos( zemākstāvošajos) bet gan vadībā kura ir tendēta nevis uz kopējo rezultātu bet gan ieņēmumiem...ai labi kā ir tā ir.Savas emocijas izliku un secinājumus par uzņēmumu izdarīju! Lai veicas 1a.lv !

B b234 30.12.2015

Priekš man vest telefonu uz veikalu un tad nīdēt? Jo īpaši uz svētkiem, kad visi tie lielie veikali ir pārpludināti ar pasūtījumiem un preces no varimnieka noliktavām pazūd pirms vari k-ko pasūtīt... esmu tādā darbā kādreiz strādājis.

Ir tāds : mttc.lv - Samsung servisa centrs. Remontēju tur k-kādu kreisā veikalā pirktu planšeti. Viss bija gatavs ļoti ātri un bez maksas. Veikals taču to preci neremontēs. Vai kurpes arī nesat uz aptieku remontēt ;)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы