1a.lv - Nekvalitatīva apkalpošana
Vēlos padalīties ar savu pieredzi,lai citiem nenākas saskarties ar nepatīkamām situācijām un ,iespēju robežās,no tādām izvairīties. Pasūtīju tajā datoru , un mēnesi pēc lietošanas tas atteicās strādāt. Nesu uz garantijas remontu,kurā norādīja,ka tas ir barošanas bloka defekts. Saņemu datoru no servisa,to man piegādāja kurjers līdz mājās (dators tika nodots datorsomā,taču,kurjeram atvedot,dators bija izņemts no datorsomas,un mašīnā tika ievietots tāpat vien (kas arī rada risku skrāpējumiem)). Sāku lietot datoru un pēc dažām stundām tas atkal izslēdzas un vairs nestrādā. Nākamajā dienā dodos uz to pašu servisu,lai nodotu datoru. Vēlāk saņemu zvanu,ka ir jāmaina detaļa ,taču viņiem tā neesot uz vietas- būs jāgaida vismaz mēnesis. Atstāju servisā datoru. Pēc nedēļas pārdomām un ģimenes ieteikumiem, nolēmu datoru sniegt apmaiņā pret citu. Tas tika aizvests uz internetveikala biroju, tur to pieņēma apmaiņā un teica,ka mēneša laikā būs jauns dators. Pagāja 40 dienas- no internetveikala ne ziņas. Uz internetveikalu tika veikti vairāki zvani (kas,protams ,tika ierakstīti) , un sarunās operatore minēja, ka uz vietas neesot tāds dators,un vēl būs jāuzgaida,vai arī var to atgiezt pret naudu. Uz ko atbildēju,ka gaidīšu,un operatore teica,ka 10 dienu laikā sniegs rakstisku atbildi ( kas arī netika saņemta). Apnika gaidīt,zvanīju vēlreiz,un man saka, ka datoru nemainīs,ka tas ,bez maz vai, nav iespējams,un arī,ka naudu neatgriezīs. Esošais dators it kā esot saremontēts,un tam var braukt pakaļ. Aizbraucu uz ofisu,skaidrot lietas aci pret aci. Saku,ka nevēlos to datoru - vēlos jaunu,jo 2x jau nesu to uz remontu,un vairs nevēlos plīstošu datoru. Man atbild,ka datoru viņi nemainīs, ka sabojājusies ir operētājsistēma ,instalējot to ,lai gan servisa līgumos ir norādīts ,ka bojāta ir barošanas sistēma. Saku,ka man ir tiesības saņemt jaunu preci vai naudu,uz ko man atbild,ka man tādas tiesības bija 14 dienu laikā pēc pirkuma. Par to es īsti gan neko nezinu, bet prasu,kāpēc tad viens operators norāda vienu informāciju,bet otrs- citu. Uz ko ,protams,konkrētu atbildi nesaņēmu. Tad arī saciju,ka ,ja reiz sarunas tiek ierakstītas,tad lai tās noklausās vēlreiz,un pārliecinās,ka operatore ir sacījusi,ka dators ir pieņemts apmaiņā un ,ka man ir jāsaņem jaunais dators vai nauda. Noklausoties sarunu, īsti nekādu konkrētu atbildi,par to,kāpēc sarunā man piedāvāja naudu, bet tagad saka, ka naudu atgriest nevar- nesaņēmu. Kā arī, aizbildinājās ar to,ka uz datora ir skrāpējumi,un,ka tāpēc vien viņi nemainīs (taču uzskatu,ka dabīgais nolietojums tomēr ir pieļaujams) . Nu,neko,paņēmu savu veco datoru ( kam it kā bija jābūt pārinstalētam,taču nekas par to neliecina) un devos prom. Atcerējos,ka komplektā to nodevu ar datorsomu - gāju atpakaļ,lai to paņemtu. Prasu datorsomu, un viņi man sniedz iepakotu,jaunu,bet pilnīgi citu,lēta paskata datorsomu. Saku,ka ar šādu somu es datoru nenodevu,un vēlos tieši to, ar kuru nodevu. Arī uz to man viņi neko neatbildēja,un iedeva citu, mazāk kvalitatīvu somu( škrobe par somu,jo iepriekšējā bija stingra,ar bieziem polsterējumiem,vairākiem nodalījumiem,bet jaunā pavisam prasta,un neatbilsotšā vērtībā). Nu,neko,paliku ar sabojātu noskaņojumu .Tā vietā ,lai servisā būtu pretimnākoši ,zinoši darbinieki, mani sagaida darbinieki,kas man liek justies vainīgam , un ir salīdzinoši nelaipni,un konkrētas atbildes nesniedz. Uzskatu,ka klientu apkalpojošam personālam tomēr ir jānāk pretī klientam,ja klientu neapmierina servisa darbība,vai preces stāvoklis (ja reiz serviss konstatē ražojuma defektu).Iesaku citiem būt uzmanīgākiem preces iegādē, lai nav pēc tam jāsaskaras ar tādu čakarēšanos.
Комментарии (6)
Saremontētu to tavu datoru servisā un būtu viss labi. Bet nē, kā tik kas tā visu jāmaina pret jaunu! Nez kur gan to veco veikals liks?! Patērētāja domāšana!
Redz, KreditorsPG, ne visiem ir laiks katru dienu skriet uz servisu. Jau iepriekš minēju, ka dienu pēc remonta dators atkal nedarbojās, un garantija, ka tā atkal nenotiks- nav. Būtu zinošāks, arī zinātu-ka iepriekšējos pāris gadu vadošīe ražotāji ir saražojuši daudz brāķu, kuri ražotājam arī ir jāapmaina pret derīgu preci, taču ar veikala starpniecību šajā situācijā to izdarīt nav tik vienkārši.
Es nekad neesmu prasījis mainīt preci pret jaunu, kad man tā ir lūzusi. Priekš tā ir serviss, kas bojājumu novērš pa garantiju un bez maksas. Servisā es redzu večus kas to dara. Runāju ar viņiem, saprotu, vai un cik šie ir zinoši. Zinu no kā jautāt atbildes un atbildību, ja gadījumā nebūs kā vajag. Laikam tāpēc man nav jāsūdzās par servisiem.
Iesaku katram pamainīt domāšanu. Pārstāt "bičīt" ar savām tiesībām kur iespējams vai neiespējams. Tad arī visas lietas notiksies daudz ātrāk!
Labdien, Kristiāna! Ļoti atvainojamies, ka garantijas serviss Jūsu precei bija ilgāks par noteikto termiņu, diemžēl, lai pilnvērtīgi konstatētu Jūsu pieteiktās neatbilstības precei, bija nepieciešams papildus laiks preces diagnostikai. Servisa centrs veica diagnostiku un konstatēja, ka Jūsu precei ir programmatūras defekts. Defekts tika novērsts un prece bez remonta Jums tika atgriezta. Kā arī ļoti atvainojamies, ka kļūdas pēc sākotnēji Jums tika izsniegta nepareiza "dāvanas" soma. Šī kļūda tika novērsta un Jums izsniedzām pareizo somu. Ja tomēr uzskatāt, ka Jums tika iedota nepareiza soma, to varat nogādāt mums atpakaļ.
Jo talak no si kantora, jo labak...
Es gan iepērkoties šajā veikalā nekādas problēmas neesmu novērojis. Tā ka darba rūķi, kas tur visu padara ir malači!