1a.lv - Neesošs garantijas serviss, ja nu kas pārkāpāt lietošanas noteikumus
Iegādājos lētu 7" planšeti meitai 1a.lv. Drīzumā sāka kārties nost uzrādot android cilvēciņu ar kļūmi, un tad vispār slēgties ārā. Vienreiz izslēdzās un vairs neizslēdzās. Griezos 1a.lv servisā. Viņi preci nobildēja, pieņēma un viss it kā bija kārtībā. Nedaudz vēlāk saņēmu zvanu ka prece nedaudz kavēsies, jo redz detaļas bija jāpasūta no ārzemēm, vēl būs jāuzgaida kāds laiciņš un pāris nedēļas vēlāk saņēmu e-pastu ka prece netiks remontēta, jo atverot tika bojāts ekspluatācijas noteikumu pārkāmums, kā vēlāk noskaidrojās tam iemesls bija uzlādes porta bojājums. Viss jau neko, bet man virkne jautājumu. Ja neatvēra, kā noteica kādas detaļas vajag pasūtīt? Vai USB porta bojājumi bija nosakāmi tikai atverot? Kādēļ īsti viņi pasūtīja detaļas? Ko tad viņi pirms tam virs remonta termiņa remontēja?
Labi, lai nu kā, sen jau meitai ir jauna planšete. Palasot to cik bieži cilvēki nav saņēmuši garantiju un kādi ir bijuši pamatojumi, laikam slinkums deļ šīs preces terēt laiku un šo planšetīti varu atdot, ar pirkuma dokumentiem, jebkuram kas vēlas ar viņiem paņemties ;)
Labdien! Ar Jums sazinājāmies telefoniski un situāciju izskaidrojām. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Комментарии (2)
Visticamāk, komunikācijas kļūme, bet pērkot lētu planšeti , kā saka skopais maksā dubultā.
Var būt parādīsiet likumu kurš nosaka mazāku garantijas termiņu "lētām planšetēm" un ''lētuma'' robežu?
Nu tā lai neiekulties tamlīdzīgās nepatikšanās atkārtoti, jo diemžēl nebiju informēts!
Pagaidām vienīgais secinājums ir neiepirkties 1a.lv jo nu pārāk daudz notiekošā variantu tika saņemts priekš viena garantijas gadījuma.