Решено1a.lv - Neatgriež naudu par preci (14 dienu atteikuma tiesības)
Vispnekompetentākais serviss!
Tika nopirkts videoreģistrators Prestigio, kurš pārstāja darboties - neslēdzās iekšā. Prece tika atgriezta 30.07. ( tas ir 14 dienu laikā no pirkuma brīža), teicu, ka vēlos naudu atpakaļ.
Vēl līdz šai diena nauda nav atgriezta.
Pa INFO tālruni visu laiku stāsta "pasakas" ka prece ir servisā un nav servisa lēmuma utt.
Ar vadību savienot nevarot, jo neesot cita tālruņa :)
Ar servisu savienot arī nevar jo viņiem neesot telefona, tikai e-pasts :)
Šādu "dirsšanu" varēja teikt gadus 25 atpakaļ, kad katram pie sāniem nebija telefona, nevis šajā digitālajā laikmetā.
Visu laiku sola atzvanīt, tā arī neviens neatzvana.
Nevienam neiesaku šo miskasti!
Kārtējo rezi ir pierādījies, jo lielāks kantoris, jo lielāka bezatbildība, neviens ne par ko neatbild un neko nezin!
Labdien,
Ļoti atvainojamies, ka sagādājām neērtības ar tik ilgu situācijas risināšanu.
Parasti līdzīga veida situācijas tiek risinātas ātrāk, bet šajā gadījumā mūs pievīla piegādātāja servisa centrs, kas ilgi nedeva atbildi par preci, kas arī ļoti ietekmēja naudas atmaksu. Ceram uz pozitīvu sadarbību.
Pēc 2 nedēļu svanīšanas un skaidrošanas katram operatoram vienu un to pašu, šodien saņēmu naudu savā kontā. 14 dienas pārvērtās 11 nedēļās.
Sveiciens operatoram Raimondam, kurš tikai stāsta ka neko nevarot izdarīt, prece ir servisā un viss. Es pats zinu ka prece ir servisā, jo pats to to tur nodevu. Tā vēl līdz šim brīdim gaidu, kad Raimonds atzvanīs, kad būs saņēmis ziņu no servisa...
Neticiet 1 reklāmai, katrs likumus traktē un pagriež kā viņam ērtāk!
Добавить комментарий