Решено1a.lv - Neatgriež atpakal naudu
Neatgriež atpakaļ naudu. Nopirku 20.07 sporta pulksteņus Alcatel. Pēc 1,5 mēneša 06.09 nodevu pulksteņus pēc garantijas (aproces slēdzene vairs nefiksējas ciet). 20.09 1a piedāvāja apmainīt nodotus pulksteņus tikai vienīgi pret citu modeļa Alcatel pulksteņiem – es atteicos, nepatīka piedāvāta pulksteņa modelis un krasa. Es prasīju apmaiņu uz citiem ražotājiem vai tādus pašus pulksteņus (kur slēdzene strādā) . Man teica ko pārzvanīs 1a menedžeris un risinās šo problēmu – protams ko neviens nezvanīja. Tad 05.10 es pats piezvanīju uz 1a – tur teica ko pulkstenis nosūtīts pie ražotāja un jāgaida viņa atbilde (termiņš 1-2 dienas vai 1-2 nedēļas). 10.10 piezvanīju atkal uz 1a ar prasību atgriezt man naudu, tā kā man nav ne savas naudas ne savas preces – teica ko man pārzvanīs. 14.10 piezvanīju atkal uz 1a – teica ko man pārzvanīs 17.10. Šodien ir 19.10 un 1a pa visu šo laiku nezvanīja. Cik man jāgaida atbilde nedēļu, mēnesi, gadu?
Labdien. Ļoti atvainojamies par radušos aizkavēšanos, ar Jums sazinājāmies telefoniski un situāciju paskaidrojām, ka kavēšanās ir ražotāja servisa centra dēļ, centīsimies situāciju risināt maksimāli ātri. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.
Sudzība atrisināta. 7.11.2016 1a piezvanīja ko atgriezis naudu 7-10 dienu laika. 10.11.2016 nauda bija atgriezta.
Комментарии (2)
Похоже чтобы вернуть деньги, с этого интернет магазина, нужно обязательно написать здесь жалобу. Без этого будут кормить завтраками, просить перезванивать, играть на ваших нервах. Потому что вы не дали им заработать. Авось вы дрогните и возьмёте какой-нибудь залежавшийся товар по завышенной цене или забьёте на свои деньги.
Pēc manas sūdzības ievietošanas 19.10.2016 tajā paša dienā saņemu zvanu no 1a. Man bija teikts, ko Polijas (!) autorizēts serviss (šeit Latvijā 1a nevarēja saremontēt ) piekrita remontēt manus pulksteņus un Polijas autorizēts serviss jau pat pasūtīja detaļas no ražotāja. Un ko primārais ir remonts, nevis naudas atgriešana (naudas atgriešanu prasīju no 10.10.2016).
Uz manu teikto ko remonts līdz šim vel nav izpildīts (kopš 06.09.2016 kad prece bija nodota uz 1a) un ko pēc “Patērētāju tiesību aizsardzības likums 28.panta. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece punktu 3) (5) Patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs attiecīgi samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs saprātīgā termiņā nav novērsis preces neatbilstību līguma noteikumiem vai nav apmainījis preci pret līguma noteikumiem atbilstošu vai ja minētās darbības veiktas, radot būtiskas neērtības patērētājam” es prasu naudas atgriešanu.
Man atbildēja ko naudu viņi uzreiz atgriezt nevar, sakumā 1a jāsaņem nauda no Polijas servisa (!) un tikai pēc tam 1a var atgriezt man naudu pēc 14 dienām. Bet kāds šeit ir sakars ar šo Polijas servisu, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir 1a un ko tieši 1a atbilstoši “Patērētāju tiesību aizsardzības likuma jāatgriež nauda.
Kad teicu ko gaidīšu naudu no 1a bija apsolīts ko viņi man atzvanīs 20.10.2016.
Atbilde pareiza – 1a nezvanīja. Tad 21.10.2016 uzrakstīju viņiem iesniegumu par naudas atgriešanu.