1a.lv - Nav naudes, ne preces
Es iegādājos mob.tel. šājā interneta veikalā. Iegādājos telefonu viss forši, laikā piegādāja, likās ka viss ir ok, bet tad pirmajā mēnesī telefons salūza (sarunas laikā otrs cilvēks mani nedzird), nu ok, elektronika paliek elektronika. Sazvanijos ar 1a biroju, tie norādīja, kur telefons pa garantiju jānes. Telefonu aiznesu, saremontee to pa garantiju un tajā pašā dienā dabūju to atpakal. Nepajiet mēnesis, telefons atkal sabojājas ar to pašu vainu, vedu uz remonu atkal dienas laikā to saremontē... bet tad pēc aptuveni mēneša atkal telefons sabojājas ar to pašu vainu.. Zvano uz 1a biroju, tie saka, lai nesu uz biroju pie vinjiem Mūkusalas ielā. Telefonu pie vinjiem nogādāju, uzrakstu iesniegumu lai man izsniedz tādu pašu jaunu telefonu. Pāiet mēnesis, neviens nezvana no 1a biroja, pats piezvanu, viņi apstiprina, ka telefons ir rūpnīcas brāķis, bet tāda paša telefona nav, tāpēc izlēmu ņemt naudu par telefona vērtību, par to uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu, aizsūtiju vinjiem. Naudu vinji man uz kontu kā soliija neatsūtija divu nedēļu laikā, un tā jau pagājuši divi mēneši un esmu bez naudas un telefona. Vairākkārt zvanu uz to info numuru, visu laiku saka pārbaudīs informāciju un man atzvanīs, bet nu šādi man solīja atzvanīt trīs reizes, bet nevienu reizi man neviens nav zvanījis...
t.b. joprojām cīnos ar vinjiem un zvanos, un drīz laikam dienā zvanīšu pa 10 reizēm kamēr naudu dabūšu atpakaļ, īti normāli tas nav divus mēnešus dzīvot bez telefona vai telefona naudas...
ESIET UZMANĪGI UN IETEIKTU NEVEIDOT NEKĀDUS DARĪJUMUS AR 1A KANTORI.....VIŅI NAV ĪSTI NOPIETNS KANTORIS...
Комментарии (4)
Labdien! Ļoti atvainojamies, ka radusies šāda situācija. Lūdzu precizējiet Jūsu datus, pasūtījuma numuru, vai servisa akta numuru, telefona numuru, lai varam Jūs identificēt un sazināties ar Jums, lai atrisinātu radušos situāciju pēc iespējas ātrākā laikā.
Līdz brīdim kamēr neievieto sūdzību no Jūsu puses, acīmredzot, pilnīga vienaldzība arī šajā situācijā.
2 mēnešu laikā nevarēja atzvanīt un informēt par esošo situāciju, bet 3 dienu laikā pēc sūdzības ievietošanas uzreiz tik pretimnākoši.
Kaut ikkatrs klients, kuram ir radušās problēmas un ir vīlies Jūsu uzņēmumā ievietotu savu sūdzību - Jums vajadzēs papildus darbiniekus, lai atbildētu uz šiem ierakstiem :)
S;udzību daudzums šajā interneta vietnē parāda nevis uzņēmuma darbības kvalitātes pasliktināšanos, bet gan pasūtījumu skaita pieaugumu. Sūdzību skaits vienmēr turās vidējās statistikas robežās. Man secinājums ir tāds, ka jo biežāk es dzirdu pieminam kādu konkrētu SIA, jo labāk tai SIA iet ar biznesu - vairāk klienti, vairāk noslēgti darījumi, utt.
Tā ka, es droši iepērkos šajā veikalā, jo zinu, ka klienti vieņiem netrūkst, kas nozīmē - bizness iet no rokas, kas savukārt manā izpratnē - nebankrotēs, līdz ar to nebūs problēmas ar garantijām, ja nu kas. :)
Protams, daļēji piekrītu tev kreditor, šis, manuprāt, ir populārākais internetveikals latvijā, bet pie klientu skaita palielināšanās vajadzētu attiecīgi arī rūpēties par uzņēmuma spēju saglabāt klientu apkalpošanas kvalitāti nemainīgā līmenī, kura, manuprāt, šim uzņēmumam ir vēl zemāka nekā pirms, piemēram, gada - arī tad bieži radās problēmas ar sūtijumu neatnākšanu, sajaukšanu, kavēšanos, neesošu/nepieejamu preču attēlošanu mājaslapā, u.c.
Kā arī, tiek piekopta parastā ''izdevīgā'' atlaižu sistēma, paceļot cenu uz augšu un tad piešķirot atlaidi, lai izskatītos izdevīgāk nekā ir patiesībā.