Решено1a.lv - Naudas atgriešanas problēmas
Internetveikalā iegādājos tvaika nosūcēju, diemžēl atverot preces iepakojumu, tika konstatēts, ka nosūcējs ir salauzts (kaste bija vesela, tāpēc preci pieņēmu) . Sazinājos ar internetveikalu lai noskaidrotu kā rīkoties, un tikai pēc vairāk kā nedēļas pēc vairākiem zvaniem un e-pastiem atbildēja, ka preci varu atgriezt. Prece tika atgriezta, un saņemta informācija, ka 14 dienu laikā kopš preces atpakaļ saņemšanas man tiks atgriezta nauda, pagājušas vairāk kā 14 dienas, bet nauda vēl nav joprojām nav atgriezta, zvanot atbild, ka jāgaida vēl mēnesis, jo servisam jāpārbauda preci.
Uzskatu, ka internetveikals rīkojas neatbilstoši, jo maldina ka naudu atgriezīs 14 dienu laikā, bet atgriež stipri vēlāk. Tāpat nav saprotams ko servisā pārbauda, ja prece jau bija saņemta salauzta, un kāpēc pircējam tik ilgi jāgaida internetveikala brāķa preces dēļ. Tāpat pēc ptac sniegtās informācijas 14 dienu laikā nauda veikalam bija jāatgriež.
Neiesaku šeit iepirkties, jo problēmu gadījumā telefona otrā galā būs nekompetenti darbinieki, kuri problēmas nerisinās, tikai aizbildināsies.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru un norādot pasūtījuma numuru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий