1a.lv - naudas atgriešana par telefonu
Veikals piegādā preci - mobilo telefonu ar arābu burtiem uz klaviatūras un pēc tam man pašai par saviem līdzekļiem ir jānogādā viņš atpakaļ viņiem. Viņi pēc tam vēl kavējas ar naudas atgriešanu. ļoti slikts serviss un apkalpojošais personāls, nekādas atvainošanās un pretimnākšanas. Man tagad jādzīvo gan bez naudas, gan bez telefona.
Комментарии (3)
Labdien! Ļoti atvainojamies par šādu nestandarta situāciju, ka tika saņemta prece, kas nav paredzēta Eiropas savienības tirgum. Diemžēl piegādātājs mūs nav brīdinājis, ka tiek izsniegta šāda prece, kā arī pirms pārdošanas preci pārbaudīt nedrīkstam. Vēlreiz ļoti atvainojamies ar šādu situāciju, naudu pārskaitījām Jums šodienas laikā. Ļoti ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību ar Jums nākotnē. :)
Как надоела это кампания против 1a.lv и 220.lv...
Vladlat, es nedomāju, ka ir kāda kampaņa pret šiem diviem veikaliem. Manuprāt ir tā, ka viņiem ir tiešām megadaudz pasūtījumu, pieņemu, ka tirgus daļa, kas viņiem pieder, ir iespaidīga. Un neapmierināto procents, dari kā gribi, bet paliks
Nekļūdās tie, kas nestrādā.
Tie veikali, kam 3 pasūtījumi nedēļā, loģiski, ka nekādā apritē nenonāk - ne pozitīvā ne negatīvā.
Un vispār, tie, ka ir pretenzijas par to, ka veikals slikti izpilda darbu, kas no viņiem pašiem atkarīgs, kā tas ir šīs sūdzības sakarā - saprotu. Uzskatu, ka sūdzība visdrīzāk ir pamatota. Tā ir veikala personāla atbildība.
Bet tā kā ir lielākais vairākums - sūdzēties par to, ja prece nav no vairumtirgotāja uzreiz pieejama, vai ja pārvadātājs lēni pieved preci - tas ir absurds. Žēl, ka Latvijā vēl joprojām ir cilvēki, kas domā, ka internetveikals sēž uz preču kaudzes un caur webu tirgo. Nesaprot, ka internetveikals lielākoties izpilda starpniekfunkciju starp vairumtirgotāju un klientu. Ieteiktu tiem, kam vajag preci uzreiz - lai iet uz tirdzniecības centru un tur pērk! Dārgāk, bet preci uzreiz saņem un nav tad jāsūdzas.