1a.lv - Mistiski piegādes laiki un piegādes solījumu nepildīšana
Pasūtot preci 30. oktobrī - šajā gadījumā iPhone 17 Pro Max - bija skaidrā latviešu valodā norādīts, ka prece *tiks piegādāta* (nevis plānots piegādāt) 11. novembrī. Protams, 10. novembrī saņēmu ziņu, ka prece tiks piegādāta 25. novembrī. Bez nekādas ziņas, ieejot profilā 24. novembrī, parādījās, ka prece tiks piegādāta 9. decembrī. Termiņi visu laiku tiek mainīti, tikai aizbildinoties ar to, ka "prece aizkavējusies piegādātāja noliktavā". Nulle pārliecības, ka prece tiešām tiks piegādāta šajā mēnesī - vai pat šajā gadā.
Protams, saprotu, var notikt dažādas neveiksmes un kļūmes, bet vai tā nav klienta maldināšana, ja norādītie termiņi tiek norādīti ar "tiks piegādāta", nevis "plānots piegādāt", utml.? Kāpēc tiek doti neizpildāmi un nereālistiski piegādes termiņi, ja zināms, ka šāda situācija var rasties?
Esmu vairākkārt sazinājies ar 1a.lv klientu servisu, bet arī tur atbildes neko nepasaka, visu laiku ir viens un tas pats teksts, nekādas reālas iesaistes risinājuma meklēšanā.
Комментарии (1)
Atcel pasūtījumu un nopērc citur. Saprotu, ka nepatīkami, bet pārdevējs jau arī nevar ietekmēt piegādātāja noliktavas stocku un pārējās problēmas.