Решено1a.lv - Melošana, solījumi bez seguma.
Pasūtīju trauku mazgājamo mašīnu 07.05. Piegādes datums bija 13.05. Jau 12.05. 4: 00 no rīta atnāca e-pasts, ka preci esot jau nodevuši kurjeram. Viss tiktāl izklausās lieliski un pat ļoti loģiski. Tā nu sēžu un gaidu savu pasūtījumu, bet 13.05. Rītā kā nenāk tā nenāk nekāda ziņa no Dpd. Sazinos ar dpd, jo mazums varbūt kāda problēma viņu galā. Dpd man atbild, ka 1a.lv ir tikai aizpildījuši pavadlapu šim sūtījumam un ka pašu sūtījumu viņi nemaz nav nodevuši (to es redzu arī pēc dpd izsekošanas nr pati) . Tad nu zvanu atpakaļ pašam 1a.lv un te nu sākas pinokio piedzīvojumi. Prasu konsultantei kāpēc esmu saņēmusi ziņu, ka prece atdota kurjeram jau vakar, taču realitātē tā prece nav atdota? Uz ko saņemu atbildi, ka esot gan atdota. Saku, ka sazinājos ar pašu dpd un viņi gan Saka citādi, jo nemaz nevar kurjers paņemt preci to nenoskenējot, līdz ar to tas parādītos arī izsekošanas numurā. Konsultante Saka, ka dpd man tikai tā sakot, jo preci viņi ir paņēmUši tikai gan jau esot noslogoti un negrib man pagaidām to preci atvest. Un šī ir viena Skaisti izgudrota pasaciņa, lai noņemtu atbildību no sevis. Uz jautājumiem, kad konkrēti saņemšu preci atbildēt nevar. Pienāk jau 14.05. Un es daudz dusmīgāka zvanu jau atkal uz 1a.lv ar jautājumu par piegādi. Atbilde īsa un konkrēta - kad izsūtīsim saņemsiet ziņu. Paga, paga.. Vakardien konsultante jau teica, ka esat izsūtījuši jau 12.05. , tad tomēr iznāk, ka nē? Otrā galā bikls klusums. Beigās godīgi atzīstas, ka prece vel aizvien atrodas viņu pašu noliktavā uz paletes uz gaida kurjeru. Mans mērs nu ir pilns un piedāvāju variantu, ka pati braucu uz rīgu pakaļ tai precei, jo ilgāk vairs negaidīšu un viņu kārtējiem meliem neticu. "tas neesot iespējams! " to konsultante man atkārto vismaz reizes piecas. "prece ir salikta uz paletes un izņemt nevarot". Ok, pat ja tā, tad kāpēc melojāt, ka prece jau 12.05. Ir atdota kurjeram? Konsultante Sola sazvanīties ar noliktavu un tūlīt man atzvanīt. Nogaidu visu dienu, neviens man neatzvana. 14.05.. Vakarā sūtu dusmīgu e-pastu, jo apnicis ir klausīties tikai konsultantu atvainošanos un žēlošanos par noslogojumu. Gaidu reālu darbību, savu preci, nevis tukšu atvainošanos, no kuras mana trauku mazgājamā mašīna tāpat pēkšņi neatvadīsies. Uz e-pastu atnāk atbilde, ka šodien (tas ir 14.05.) vakarā tikšot mana prece atdota kurjeram. Tiešām 19: 00 vakarā dpd kurjers vēl brauc pēc sūtījuma? Jau šorīt no rīta atkal pierādās, ka tie bija kartējie meli un tukšie solījumi, lai tikai es aizvērtos. Preces statuss nav mainījies, tā vēl aizvien mētājās viņu noliktavā un kad es vinu fiziski saņemšu, man nav zināms. Piemetīšu, ka visas telefona sarunas ar meliem man ir ierakstītas un apsveru griezties policijā par krāpšanu. Jo saprotu, ka nekā savādāk šajā kantorī problēmas risināt nav iespējams, kā tikai caur ptac, televīziju vai policiju. Nekad mūžā vairs 1a.lv.. Nekad.. Nekad.. Nekad..
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий