Решено1a.lv - Malsināšana, piegādes problēmas.
(-) Pirmo reizi iepirkos internetveikalā 1a.lv. Veicu divus pirkumus, diemžēl abi nevisai izdevušies.
1) Lai gan pie vēlamā piegādes datuma (Rīgā) es atzīmēju sestdienu (ar visu piemaksu piegādei sestdienās), otrdien saņēmu ziņu, ka jau trešdien paka tiks piegādāta uz mājokli. Tā kā šajā dienā es nebūtu uz vietas, rakstīju ar lūgumu pārcelt piegādi uz sestdienu. Diemžēl solītājā dienā viņu izvēlētais piegādes servis nestrādā un atlika piegādi pārcelt uz piektdienu. Ļoti nepatika šī attieksme pret pircēju.
2) Veicot otro pirkumu radās problēma, ka šādas preces viņiem vispār neesot, lai gan noliktavā bija atlikušas 2 un pēc pirkuma atcelšanas, mājaslapā nekas nebija mainījies izņemot to, ka noliktavā jau ir vairāk kā divas preces.
(+) Neskatoties uz šīm problēmām, interneta adrese ir viegli pārskatāma un ērta, bija laba apkalpošana un komunikācija ar veikalu. Jūs vienmēr esiet kursā, kādā stāvoklī ir jūsu pasūtījums un GANDRĪZ vienmēr laikus tiek atbildēts uz e-pastiem.
Labdien! Sazinājāmies ar Jums telefoniski un vienojāmies par situācijas risinājumu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
1a.lv pārstāvji sazinājās privāti un tik panākts kompromiss, diemžēl firmā bija nelielas iekšējās problēmas, kuras izdevās novērst, tādēļ konflikts arī tika novērst.
Добавить комментарий