www.sudzibas.lv 1a.lv Maldināšana un slikts serviss

1a.lv - Maldināšana un slikts serviss

Nepaļaujaties uz to, ka tas ir labi zināms veikals, izskatās, ka bardaks tur ir ļoti liels. Diemžēl faktu ka veikalam sūzības.lv vien ir 800+ sūdzības apskatījos tikai pēc rūgtās pieredzes.

Pirmkārt, neticiet piegādes termiņiem mājas lapā - tie ir klaji maldinoši. Zinot, ka neviens interneta veikals netur preci uz vietas, pirms pasūtīt uzzvanīju veikalam un pajautāju vai piegādes termiņiem mājas lapā var ticēt, vai arī pastāv iespēja, ka piegāde būs atkarīga no pieejamības piegādātājiem, uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi, var ticēt, piegāde būs kā mājas lapā rakstīts.

12.06. Pasūtīju monitoru ar piegādi uz 15.06. Līdz 18: 00, apmaksu veicu ar kredītkarti. Līdz 15.06. Nesaņēmu no veikala nekādu ziņu, ne epstā, ne uz telefonu.
15.06. Ap pusdienas laiku zvanu uz veikalu pārliecināties, uz cikiem varu gaidī piegādi. Operators paziņo, ka redz manu pirkumu un monitors būs līdz 04.07. Tas arī viss, naudu var atgriezt 4 darba dienu laikā. Šodien ir 17.06. Naudas vēl nav, bet vēl laiks ir, gaidu.

Bet interesanti zināt, ja es pats neuzzvanītu, kad 1a man būtu paziņojuši par jauno piegādes laiku..

Izcelšanas vērts ir operatoru darbs, gan runājot par pirmo zvanu, kas parāda to, cik vienaldzīgi operatre atbildēja uz manu jautājumu, jo es uzdevu konkrētus jautājumus un operatore ne vārda neminēja, ka pastav iespēja, ka piegādes datums var mainīties atkarība no pieejamības. Nejau es biju pirmais gadījums, kad tā notiek.

Nākamā operatore ar ko runāju 15.06. To vien mācēja, kā pateikt, ko es nevaru. Naudu saņēmt ātrāk par 4 dienām nevaru, ņēmot vērā situāciju vienoties par ātrāku naudas atgriezšanu nevar, parunāt ar kādu, kas var pieņemt lēmumu un atgriezt naudu ātrāk nevar. Nemaz nerunāsim par to lai kāds ieteiktu kādu citu preci, alternatīvu, kura ir pieejam ātrāk.

Pat lai saņemtu epastu ar apstiprinājumu, ka naudu atpakaļ saņēmšu 4 dienu laikā, man vajadzēja zvanīt 2 reizes, un burtiski celt trauksmi, lai beidzot šādu epastu man nosūta.

Mīļie cilvēki, turaties pa gabalu no šī kantora!

17.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 09.07.2020

Labdien,

Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Naudu par atceltu pasūtījumu pārskaitām 4 darba dienu laikā.
Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.

K

Комментарии (4)

T Taisnīgums99 17.06.2020

Tā arī nesapratu kāpēc būtu jāturas pa gabalu? Tāpēc, ka daži simti neveiksminieki ir uzrakstījuši sūdzības? Nav dzirdets ka kads reali butu apkrapts.
Muļķim pat skaidrs ka piegades terminus neviens nevar garantet! Ja tam tici tad esi vel sliktaks par mulkji! Tava problema jebkuram cilvekam neliktos ka problema, tas ka monitors kavejas, ja preci vajag uzreiz tad perc veikala.
Ja pats pasuti tad kada sakara jaatgriez ta nauda? Sedi un gaidi.

Jaa un tas ka kaut kads operators neizradija pietiekamu cienu tiesam ir iemesls, lai neiepirktos veikaalaa! Smiekligi!

K Kristaps 18.06.2020

Daži simti neveiksminieki.. ok. Varu tikai pieņemt cik vēl nav uzrakstījuši sūdzības.. Tu acīredzot esi muļķis, kurš ļauj sevi čakarēt un beigās vēl pateiksi paldies un nosmirdēsi par simtiem citu "neveiksminieku", kuri tādi nav.

Atļaušos tevi vēlreiz nosaukt par muļķi, jo acīmredzami neesi sapratis manas sūdzības būtību.

Lai nu kā ir pietiekami daudz citu interneta veikalu, kuri nodrošina pienācīgu servisu kā tam vajadzētu būt. Kā piemēru varu piesaukt Dateks grupu, perfekts serviss, operatori ieintereseti atrast atbilstošāko preci par labako cenu, pasūtīju, ko vajag bez priekšapmaksas, un monitors ir piegādats jau šodien, dienu ātrāk nekā bija norunāts.

Smejies vesels!

T Taisnīgums99 20.06.2020

Tu nesaproti pat to ka tadam dateks procentuali nav mazak sudzibu, bet tieshi pat vairak.

Uz tadu apgrozijumu un pasutijumu skaitu ka ir lielakajiem tad tads dateks ir ka lauku mazs partikas veikals salidzinot ar maximu. Un uzmini kam ir vairāk sūdzību Maximai vai lauku mazam partikas veikalam?

P pagpag 17.06.2020

nu nē, ar viņiem ir tā, vismaz tādu kursu es pie sevis izdomāju ieturēt attiecībās ar viņiem kopš viņi prasa priekšapmaksu, kā arī agrāk es tā darījos ar ebay, amazon un aliexpress un tas manāmi atviegloja to visu tīri psiholoģiski... izdomājiet ar kādu summu jūs esat gatavi riskēt, respektīvi nu nevis lai pavisam to zaudētu, bet lai veiktu pasūtījumu, samaksātu un aizmirstu, nevis dīdītos kā uz adatām, un agri vai vēlu viņi to pasūtījumu jums sagatavos, tājau nu nebūs ka viņi pazudīs pilnīgi ar galiem, tādi šmaucēji-fendermaņi viņi tomēr nav, cik man ar viņiem ir bijusi darīšana, nu varbūt kādam bēdīgāka pieredze...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы