www.sudzibas.lv 1a.lv Maldināšana

Решено1a.lv - Maldināšana

Jau trešo reizi 1a nepiegādā preci norādītā laikā. Iespējams, ka komersants apzināti maldina klientu, lai piesolot ātru piegādi, pārdotu preci. Citos interneta veikalos man tāds slikts serviss nav gadījies. Domāju, ka pirmās reizes vienkārši neveicās, bet maldināšana jau trešo reizi rada domas, ka tā ir pastāvīga. Esiet apdomīgi, neiekrītat uz šo nekvalitatīvo un maldinošo komersanta alkatību.

23.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 24.01.2019

Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 04.04.2019

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

V

Комментарии (1)

G Guntis 23.01.2019

lasot sūdzības par šo veikalu, mazliet neticēju, bet kad pasūtīju preci, izrādās tik tiešām viss tā arī ir kā te cilvēki sūdzas. Manu sūtījumu arī, jau trešo reizi atliek piegādi. :)
Kā naudu par sūtīto preci maksāt, tā to vajag izdarīt nekavējoties, lai var sāk apčakarēt klientu(apstrādāt pasūtījumu) bet kad izsūtīt klientam preci, tad nu sākās... atvainojies par sagādātajām neērtībām :)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы