Решено1a.lv - Maldināšana
Jau trešo reizi 1a nepiegādā preci norādītā laikā. Iespējams, ka komersants apzināti maldina klientu, lai piesolot ātru piegādi, pārdotu preci. Citos interneta veikalos man tāds slikts serviss nav gadījies. Domāju, ka pirmās reizes vienkārši neveicās, bet maldināšana jau trešo reizi rada domas, ka tā ir pastāvīga. Esiet apdomīgi, neiekrītat uz šo nekvalitatīvo un maldinošo komersanta alkatību.
Labdien,
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece aizkavējas ar piegādi no piegādātāja. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
lasot sūdzības par šo veikalu, mazliet neticēju, bet kad pasūtīju preci, izrādās tik tiešām viss tā arī ir kā te cilvēki sūdzas. Manu sūtījumu arī, jau trešo reizi atliek piegādi. :)
Kā naudu par sūtīto preci maksāt, tā to vajag izdarīt nekavējoties, lai var sāk apčakarēt klientu(apstrādāt pasūtījumu) bet kad izsūtīt klientam preci, tad nu sākās... atvainojies par sagādātajām neērtībām :)