Решено1a.lv - Maldināšana
Konkrēta cilvēku maldināšana par sūtījumu saņemšanas laiku.
Veicot pasūtījumu (31.07.18.) tiek prasīts norādīt vēlamo saņemšanas datumu, kas manā gadījumā bija 03.08.18.
Izdarot šo izvēli, tiek parādīts, ka šajā datumā konkrēto preci varēs saņemt manis norādītajā piegādes vietā.
Tā kā 03.08.18. Preci nesaņēmu, rakstīju uz [slēpt]@1a.lv, ka lîdz 08.08.18. Man ir nepieciešams to saņemt. Pēc šī e-pasta tiek sniegta atbilde, ka piegādes datums ir mainīts uz 08.08.18.
Vēl līdz šai dienai (09.08.18.) neesmu preci saņēmusi.
Nevar rēķināties ar solīto piegādes datumu! Skumji.
Labdien,
Ļoti atvainojamies par preces kavēšanos, diemžēl, piegādātājs ir vairākas reizes pārcēlis saņemšanas datumu.
Esam Jūs informējuši e-pastā par jauno saņemšanas datumu.
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий