www.sudzibas.lv 1a.lv Maldināšana

1a.lv - Maldināšana

Sveiki! Pasūtīju 11.02 naktsskapīti, preci uzreiz apmaksāju. Pie pasūtījuma uzrādījās ka piegāde uz veikalu būs 10.03. Šodien 28.03 atnāk no rīta SMS, ka pasūtījums kavēsies un būs 17.03., oke neko nesaku. Tad pēc burtiski 20min man atzvana 1a darbiniece un painformē, ka pasūtījumu pilnībā atcels un naudu atgriezīs tikai 14dienu laikā, jo prece nav pieejama. Es uzskatu, ka tas ir apsurdi, jo preci pasūtīju 11.02, šai firmai bija ilgs laiks lai sazinātos ar mani vai precizētu par preces pieejamību. Alternatīvu līdzīgu arī neiedāvāja. Ļoti nesmuki no viņu puses. Vairāk nekā 2 ned noskaidroja vai prece ir uz vietas, nopietni?! Neiesaku šo i-veikalu.

28.02.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от 1a.lv Ответ от представителя 02.03.2023

Labdien!
Diemžēl, dažreiz gadās situācijas, kurās prece var beigties piegādātāja noliktavā. Nekādā gadījumā nemaldinām klientus! Par preces neesamību Jūs informējām, tiklīdz saņēmām informāciju no piegādātāja.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē.

Дополнено Emma96 02.03.2023

Tā skaitās kā maldināšana, jo no sākuma iesūtas sms, ka mainas piegādes datums un tad paziņojat ka vispār nepiegādāsiet preci. Gaidīt vairāk nekā 2ned ziņu vai prece vispār ir uz vietas tas ir apsurdi, tuklāt nepiedāvāt preces alternatīvu ko varētu piegādāt. Publisks fui, kā Jūs attiecaties pret klientiem. Lieki laiku iztrērēju, gaidot NEKO! Paldies, bet vairs ar Jums nevēlētos sadarboties.

E

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы