1a.lv - Maldina pircēju
Labdien!
Izvēlējos dāvanu un pasūtīju 1a internetveikalā. Jau pasūtot skaidri bija rakstīts - piegāde ar pasta starpniecību zem 2 eur un atvedīsim jau 30.12.2016
Priecīgi pasūtīju preci, apmaksāju rēķinu un 30tajā datumā gaidīju preci. Aizdomīgs klusums... mēģināju sazināties pats un saņemu atbildi, ka ka viņiem problēmas un izsūtīšot tikai 3. vai 4. janvārī. Sanāk - es varēju gaidīt visu dienu un tā ar neko nesagaidīt. Uz sašutuma pilnu vēstuli saņēmu atbildi ar tekstu apmēram - nu mēs atvainojamies un turpmāk labosimies.
Kā kompensāciju piedāvāja nākamo preci atvest pa velti... ko es uzskatu jau par pietiekamu bezkaunību!!! Nekad tur neko vairs nepirkšu... un citiem neieteikšu. Un problēmas bija jau ap Ziemassvētkiem, kad daudzi nesaņēma laikā pasūtīto.
Skumji, ka 1a interneta bode izbojāja tik daudziem ( jo sūdzību ir daudz ) svētkus. Vēl skumjāk ka viņiem ir vienalga... vienalga laikā, kad veikali cenšas pievērst sev pircēju uzmanību.
Būtu pieticis kau ar zvani - atvainojamies bet preci nevarēsim laikus izsūtīt... viss būtu ok, bet nē. Neliekas ne zinis un kad pats interesējies saņem vēsu un pretīgu attieksmi..
Sveiki. Ļoti atvainojamies par to, ka laicīgi neinformējām par kavēšanos ar pasūtījuma izpildi, šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir krietni vairākkāršojies, diemžēl noliktava nebija gatava tik lielam pasūtījumu apjomam, kā arī pircēju zvanu skaits ir krietni vairākkāršojies, tāpēc ir zināmas sarežģītības laicīgi informēt pircēju par iespējamo kavēšanos ar pasūtījumu. Diemžēl noliktavas tehnisku iemeslu dēļ sūtījumu piegāde, kuri ir rindā uz izsūtīšanu būs iespējama orientējoši līdz 10.01 datumam, bet pastāv iespēja, ka arī ātrāk. Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātām neērtībām.
Добавить комментарий