Решено1a.lv - Ļoti slikts serviss garantijas periodā
Nopirku gludekli pusotru gadu atpakaļ. Kaut kas notika un vairs nestrādāja. Nesu uz 1a, garantijas gadījums, lai veic nepieciešamos pasākumus un es atgūtu iegādāto preci darbībā.
Aizvedu preci 20/06/2020. Šodien ir 19/08/2020 un joprojām man nav skaidrība, kas notiek ar produktu. 1a ir jāatbild klienta priekšā. Neskaitāmi e-pasti uz kuriem atbild nekonkrētā tekstā.
Tas ir pilnīgi nepieņemami no 1a puses. Kad jāpaņem no klienta nauda, tad visa sistēma atstrādāta, ērta utt, bet, kad jānes atbildību par bojātu preci, tad ignorēšana, laika vilkšana un neskaidrība.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий