1a.lv - Ļoti nelaipna apkalpošana
Šodien 04.10.2016. mani apkalpoja sieviete, kura tajā brīdī vienīgā atradās aiz apkalpošanas letes, šajā veikalā iegriezos 1. reizi un nepamanīju, ka ir jāņem numuriņi,jo ļoti steidzos, tajā brīdī, kad es pienācu pie letes, šī sieviete, kura atteicās nosaukt vēlāk savu vārdu uzvārdu ļoti laipni apkalpoja kādu jaunu vīrieti, smaidīja un koķetēja, tam ,ka es stāvu un gaidu bez numuriņa savu kārtu jau kādu laiciņu viņa absolūti nepievērsa uzmanību, kaut gan varēja pamanīt, ka es ļoti steidzos, kad šis vīrietis aizgāja, viņa man rupjā tonī norādīja, ka man vispirms bija jāņem numuriņš, tad kad es teicu, ka es nepamanīju, viņa negribīgi piekrita mani apkalpot, tas viss tajā brīdī, kad vairs nebija citu klientu un es biju viena, tad es nosaucu savu telefona numuru, lai man izsniegtu pasūtīto preci, pa vidu ienāca vēl kāds vīrietis, acīmredzot viņas paziņa ar lūgumu samainīt naudu, tā vietā, lai pabeigtu manu apkalpošanu, sieviete pievērsās vīrietim un kādu laiciņu ar viņu runājas atkal ļoti laipnā tonī, kamēr es stāvēju un gaidīju, tad kad es beidzot saņēmu preci un gatavajos maksāt, es pajautāju vai šai precei ir garantija un cik ilga uz ko sieviete nenoreaģēja, tad es pajautāju vēlreiz, uz ko atkal nebija reakcija, tad man nācās pacelt balsi, lai mani beidzot sadzird uz ko sieviete sāka bļaut pretī, ka es uzdrošinos pacelt uz viņu balsi un bļaut, ka pašsaprotami, ka jebkurai precei ir garantija ( bet cik ilgi un kādā veidā es to saņemšu viņa atteicās pateikt kā arī nosaukt savu vārdu uzvārdu vai pasaukt priekšniecību, jo es biju šokēta par šādu uzvedību) viņa atklāti provocēja konfliktu un rupji uzvedās es saprotu, ka neesmu vīrietis un ar mani var runāt kā vien ienāk prātā, ieteikums veikalam savaldīt savas neadekvātās pārdevējas.
Labdien, Jūlija. Atsaucoties uz Jūsu pretenziju, izvērtējām Jūsu apkalpošanas video ierakstu, un nesaskatījām nelaipnu apkalpošanu no mūsu darbinieces puses, uz Jūsu jautājumiem tika atbildēts laicīgi un korekti. Atvainojamies, ja sagādājām kādas neērtības.
Kāpēc Jūs man šādu atbildi sniedzat publiskā portālā, nevis atbildat korekti uz manu privāto e pastu vai ziņojiet man to telefoniski.
Protams, ko citu var gaidīt no uzņēmuma ar šādu apkalpojošo personālu, vēlu Jums veiksi!
Jums ir tik advancēta videonovērošana, ka apkalpošanas sarunas tiek ierakstītas?
Jūs mani vienā dienā apvainojāt vairākkārt vēl telefoniski tikko, nestādoties oficiāli priekšā
un beigās centāties vēl man piešķirt ārsta diagnozi.
Paldies par sabojāto dienu, kaut gan es pie Jums atnācu uz ofisu tikai saņemt preci un samaksāt.
Man šobrīd bail domāt par saņemtās preces kvalitāti un to, ja būs nepieciešamība atgriezt.
Vispār palasot atsauksmes par Jūsu kantori bilde kļūst skaidra, iegādāto preci vēlēšos atgriezt atpakaļ.
Комментарии (16)
Ha, man patika veikala atbilde bez sarkazma. Visu kad Tev pienakas tu pamani, bet ka janem numuri, ne. Un ne katram apkartejam japamana ka tu #loti steidzies#. Ja uzturesies laipnak pret administratorem, tad varbut tevi ari laipnak un atrak apkalpos.
Tev kāds vispār ar šo visu sakars, kad tik Tu neesi tā laipnā apkalpotāja
Tu varbūt vēl paklausītos veikala atbildi pa telefonu bez sarkasma- raksta caur z- ja Tu vispār zini šī vārda nozīmi
Mans mērķis te nav nevienam neko pierādīt, šī ir pirmā sūdzība par apkalpošanu manā mūžā, un tikai šodien piereģistrējos šajā portāla, man būs mācība vairs neko nepasūtīt konkrētajā firmā, kā arī tas bojā kopējo līdzīgu uzņēmumu tēlu, jo konkrēta administratore ir uzņēmuma seja, kas sevi šodien lieliski parādīja - tas vienkārši liecina par attieksmi pret klientiem kopumā un norāda uz komunikācijas līmeni, bet es izturējos laipni līdz brīdim , kad tika provocēts konflikts
Ne, man nav nekada sakara ar so internetveikalu. Bet Jusu neadvekato uzvedibu var pamanit bez noverosanas kameram. Un ja Jus so internetveikalu kritizejat publiskaja telpaa, vini Jums ir tiesigi atbildet publiski. Cik sapratu vini Jums ari piezvanija, un ar to Jums nepietika. Ceru vini Jums izsutis nomierinosas zales bezmaksas.
Jums nav žēl tērēt savu dārgo laiku komentējot, pēc Jūsu domām, manu neadekvāto uzvedību: un vērtējot manu psihologisko stāvokli:
Ne, man ir laiksg, es pati parupesos par to, ka to dalit. Un Jums nav zel teret savu laiku, kaut kur baigi steidzoties, un vel pie tam man atbildet? Un vel uzrakstit 5 komentarus tam nozelojamam veikalam 1a.lv?
Labāk pasēdiet Delfos tur ir aizraujošākas tēmas
Beidziet agonēt manā sūdzībā, savādāk Jūs pati sevi kompromitėjat
Julija ko uzvilkies? Gribeji pasudzeties publiska telpa, tagad tevi neapmierina ka cilveki nepiekrit tavam viedoklim? Tu te vari spamot, bet kad tev kads iebilst, tu suti visus ...? Nu un, ka tu steidzies? Vai tapec visiem jamet nost savs darbs un japieversas tev jo tu esi kas ipass?
kā var redzēt, ka julija steidzas? iedegas sarkana lampiņa? un ja arī - kas tad citiem tāpēc jādara, jāmaina sava darba kārtība?
Manuprāt, īpaši steidzīgajiem 1A.lv piedāvā servisu - samaksā 10EUR un saņem preci bez rindas!
Eu, eu eu. Tauta, nevajag, ne Jūs redzejat to situāciju, ne Jūs ko! Ja tāda attieksme, tad nafig to veikalu vienmēr var atsūtit pārbaudes, un atradīs tur daudz ko netīru. Bet tādos zema līmeņa veikalos vienmēr stradā neadekvati un agresīvie cilvēki!
Man liekas, ka šajā sūdzībā pat daudz nepētot un ar neapbruņotu aci rodas iespaids, ka autore nav bijusi adekvāta. Pati sūdzība jau kā tāda - redziet vai neesot redzējusi kaut ko, steigusies, utt - visa pasaule tagad viņai parādā kaut ko!
Nu un paskaties kā tiek komentēts.
Izturību veikala darbiniekiem!
Nezinām vai pats klients nav "Jaunā Ķēniņiene"
"kaut gan varēja pamanīt, ka es ļoti steidzos"
Labs! Staoilā mani uz toaleti arī visi uzreiz palaiž bez rindas, jo redz, ka man ļoti ļoti vajag.