Решено1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Preces nepiegādāšana un neinformēšana
16.01.2019 pasūtīju preces 1a.lv par summu 400€. 22.01.2019 saņēmu epastu par to, ka prece ir izsūtīta. Kā plānotais saņemšanas datums tika norādīts 22.01.2019. Gaidu, gaiduun tā arī nesagaidu. Uz 26.01. Uzrakstu epastu, lai mani informē par preces statusu in piegādes termiņiem, tā arī nekādu atbildi dienakts laikā nesaņēmu. Joprojām gaidu...
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Sūtījums tika nodots piegādes dienestam 22.01.2019. Darīsim visu iespējamo, lai sūtījumu Jūs saņemtu pēc iespējas ātrāk.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.
Pasūtījums pēc 1a.lv teiktā esot pazudis pie DPD kurjera, jeb precei "pieauga kājas", tas pēc manām domām. Bet paldies 1a.lv par to, kad atgrieza iemaksāto naudu.
Комментарии (4)
Tu pagaidi vēl! Varbūt sagaidīsi darba dienu kad kundziņam cilvēki varēs atbildēt.
Šie jau Te devinās, kad dienas laikā atbildod, ja kas, tas kantoris ar sestdien strādā, lai neslinko, naudu tak ir saņēmuši. Un to standarta atbildi, ko viņi te visiem raksta, bla bla...piegādātājs nolaidis ūdeņus man nevajag. Preci pirku pie viņiem, viņi ar naudu saņēma lai skaidro,kas noticis. Ja godīgi zb.
Tā veikalam nav ne vainas, pats tur esmu iepircies ļoti daudz reižu, bet ar piegādi gan viņiem problēmas. Pats ar esmu gaidījis nedēļu un vairāk kamēr saņemu preci
Diemžēl preci joprojām neesmu saņēmis. DPD to kaut kur "pazaudējis". 1a.lv pēc vairākkārtējas sarakstes intresēšanās,tikai liek gaidīt, bet nekādus risinājumus tā arī nav piedāvājis. Normāls veikals vai nu atgrieztu naudu vai atsūtītu citu līdzvērtīgu preci vietā, jo kā nekā iegādāt pie viņiem. Ar ar DPD lai tad paši skaidro kur precei "pieauga kājas".