Решено1a.lv - Krāpšana un slikts serviss
Nopirkām planšeti, atvedām mājās, mēginājam ielikt sim karti ar internetu, tas nebija iespējams. Pieslēdzam WiFi un mēģinājam uzinstalēt Skype un citas oficiālas programmas, neviena neiet un nestrādā. Aizvedām atpakaļ uz veikalu lai samaina vai salabo. Savāca uz 1,5 mēnesi un beigās atsūta sms ka mēs esam saskrāpējuši planšeti, tāpēc viņu nelabos un nemainīs, attiecīgi mēs vienkārši nopirkām braķēto preci un veikals ir jauki atradis attaisnojumu kāpēc nemainīt nekvalitatīvu preci kuru pat nevar lietot :)) tagad vismaz zināms kur nekad un neko nepirkt, izmesta nauda un nervi par sliktāko servisu un saņemto brāķi.
Labdien,
Sazinājāmies ar Jums telefoniski un situāciju izskaidrojām.
Autorizētais servisa centrs sniedza atzinumu, ka SIM kartes ligzda ir mehāniski bojāta, līdz ar to preces apmaiņa vai preces labošana garantijas ietvaros tiek atteikta.
Nododot preci servisā darbinieks Jūs informēja, ka precei ir mehāniski bojāta SIM kartes ligzda un ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ.
Ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий