1a.lv - Krāpšana, slikts serviss, neprofesionāls serviss.
Cien. Mobilukss!
Krusttēvs pasūtīja sev jaunu telefonu, 1a.lv internetveikalā, pats ieteicu šo internetveikalu.
Es Andris, pārstāvu sava krusttēva intereses, jo cilvēks ir gados, un tādās lietās neorientējās.
Mobilais telefons (Xiaomi Mi A2 Lite 4/64Gb Dual Black) -
pasūtījuma numurs: #1550671 datums: (14.05.2019)
piegādes punkts: k-senukai.
Pa faktiem:
1. Atverot sūtījumu, konstatēju faktu, telefona iepakojums nebija vakuuma plēvē, kas garantē izolāciju no putekļiem, un mitrumu, un kas liecina, ka telefons ir vērts jau iepriekš vaļā (safety sealed) .
2. Telefonam nebija ražotāja "Ekrānplēve", kurai bija jābūt virsū uz displeja.
3. Telefonam no ražotāja nāk līdzi oriģinālais gumijas vāciņš, kas bija pēdējais fakts un pierādījums šim murgam, pats maciņš bija tīrīts ar mitru lupatu, un bija palikušas netīruma/mitruma nogulsnes.
4. Un šis ir pats labākais: neskatoties uz iepriekšējiem aizdomīgi nepatīkamajiem faktiem, telefons saņemts, krusstēvs priecīgs un "aizdedzies" par nosacīti "jauno produktu", nu labi, slēgsim iekšā un skatīsimies. Pats strādāju it nozarē, un ķeros testēšanai klāt, jo nepatīkaimais fakts par lietotu produktu jāpārbauda, vai produkts vispār pilda savas pamata funkcijas. Viss strādā, līdz mirklim, kad notestēsim mikrafona darbību, ar vienkāršo darbību - pazvani man. Un protams, tā arī bija, telefonam ir defekts - nestrādā mirkafons, kuru labi ka "uz sitiena" pamanīju. Protams, prece tika momentāli atgriezta saņemšanas punktā.
Jums vispār reputācija Sia "Mobilukss" rūp? Kā jūs variet klientam, kas ir samaksājis naudu pilnā apmērā (180eur) , un ar priekšsatmaksu, atsūtīt lietotu produktu, kuram nestrādā pamata funkcija. Atvainojiet, bet jūs vispār ožu esat pazaudējuši?
Reputāciju ir jānopelna n-gadus, bet pazaudēt to var vienā mirklī. Kā man justies, es kā patstāvīgs klients, esmu pasūtījis lielā apjomā tehniku pie jums, iesaku savam tuvam cilvēkam, un beigās ir šādi? Es pats esmu šokā, kā tas vispār var būt iespējams, pie 21 gadsimta sistēmām. Jūs taču skaitāties viens no viedveikaiem, un līderiem Latvijā, un varbūt arī baltijā. Kā šāds uzņēmums var nolaisties, līdz šādam līmenim?
Labi, malā emocijas, un ķeramies klāt faktiem.
Prece tika atgriezta atpakaļ uz k-senukai veikalā, Tukumā, kur tā tika arī saņemta. Datu apstrādes operatore, jautāja vai vēlamies atpakaļ naudu, vai produktu. Protams, ka vēlamies produktu. Uz ko tika atbildēts, ka nākamo nedēļu jau saņemsiet preci.
Krusstēvs vēl nav saņēmis ne atbildi, ne produktu, ne naudu. Mobilukss sia, šodien ir 08.07.2019.
1. Klients noslēdza distances līgumu, prece tika atgriezta atpakaļ. . Šo jums vajadzētu ļoti labi zināt. Noteikti, ar šo mk likuma punktu noteikti oponē daudzi.
Klients pat nevēlas saņemt naudu, bet gan produktu, bet tas vēl nav izdarīts.
2. Nodota prece uz pārbaudi - 30 dienas. Kāda pārbaude? Es šo produktu nevēlos saņemt, jo iegādājos jaunu, ne lietotu preci. Ko jūs vēlaties pārbaudīt? Ka atsūtījāt
lietotu produktu, un tam ir + defekts?
Ir pagājušas vairāk kā 30 dienas. Ne atbildes, ne produkta. Zvanot operatoriem, komentēt situāciju neprot, nevar, vai nemāk.
Ja tuvākajā laikā netiks saņemts skaidrojums, un tālākais rīcības plāns, ar juridisku pamatojumu, būšu spiests izmantot citus atbalsta instrumentus, lai situāciju atrisinātu, un protams arī saņemsiet ar faktiem atbalstītu reklāmu sociāla vidē, un televīzijā, kā uzņēmums sia mobilukss praktizē savu komercpraksi.
Labdien,
Servisa nodaļa ar Jums sazinājās un situāciju izskaidroja. Atvainojamies par situācijas ilgo risināšanu un sagādātajām neērtībām.
Комментарии (1)
Paldies!
Saņēmām zvanu no servisa nodaļas. Situācija atrisināta!