Решено1a.lv - Krāpšana, slikts serviss
Veicu pasūtījumu 09.12.2020. Pie pasūtīšanas vairākkārt pārbaudīju piegādes datumu, tika norādīts - 19.12.2020. 21.12 pat netika nomainīts statuss par to, ka prece ir sapakota un nodota kurjeram. Es tiešām cilvēciski saprotu, ka kavējas piegāde caur pakomātiem, kurās ir pārslodze, bet pasūtījums pat nav paņemts uz apstrādi t. I. Pakošanu. Ņemot vērā, ka tā ir dāvana, vairākkārt centos telefoniski sazināties un ar 10 x izdevās, bet konkrētas atbildes par to, kad varēs nodot kurjeram, nerunājot pat par saņemšanu, man tā arī neviens atbildi nesniedza! Visu var saprast - noslodze, covid, bet, kāpēc jūs, 1a joprojām sūtat epastos skanīgās vēstules ar tekstu-“3 dienas līdz ziemassvētkiem! Vai dāvanas jau sarūpēji? ” pirms kaut ko skali piedāvājat, sākumā apstrādājat iepriekšējos sūtījumus un piedāvājiet saviem klientiem risinājumus nevis atrunas! Vai noņemat tos debilos e-pastu automātiskos piedāvājumus, kas izsūtās automātiski! Joprojām gaidu savu pasūtījumu - b000268254. Un rekomendēju palasīt saviem pēdējiem postiem facebookā cilvēku atsauksmes un nodrošināt piegādi uz ziemassvētkiem, tiem klientiem, kuriem tas tika solīts, veicot pasūtījumu!
Gaidu savu sūtījumu un sazināšanos!
Labdien,
Saistībā ar pasūtījumu apjomu, to piegāde, diemžēl, aizkavējās.
Zvanu centrs pirms svētku periodā ir noslogots, tāpēc var būt situācijas, kad nav iespējams atbildēt uz visiem klientu zvaniem.
Pasūtījums tika saņemts 2020-12-24.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Jā, paldies, ka paspējāt uz Ziemassvētku vakaru! Ir atrisināts, Visticamāk pateicoties visu iespējamo kanālu izmantošanai.
Добавить комментарий